Recent Posts

Pages: 1 ... 8 9 [10]
91
Rutier / Re: Parcare
« Last post by Sorinus on Today at 10:09:10 AM »
Constanta a fost un oras bine planificat de comunisti. Bulevarde largi, paralele si perpendiculare in general, fara intersectii fanteziste ca-n Bucuresti, si cu o capacitate mare. Bd Mamaia de la Capitol pana in Mamaia are 2 semafoare, care nici nu tin mult.

Cu putin bun simt si niste investitii desemnificative, ar fi facut fata si acum. Si fac, mai putin Aurel Vlaicu, care de fapt e o creatie moderna.

Dar soferii sunt execrabili. Eu sunt constantean migrat la Bucuresti, si plimbat prin tara mult. Si numai in Cta patesc constant ca ala de pe banda de stanga sa faca dreapta si cel din dreapta sa faca stanga, ca un dans in fata mea.

Revenind la accident, eu fac des ce a facut Sandero, evident ma asigur intr-o fractiune de secunda si evaluez daca sa franez sau sa ma bag repede. De obicei ma bag. Problema e ca la ce viteza avea Mertanu`, e greu sa evaluezi cat dracu o sa-i ia sa ajunga la tine.
Eu zic vina 10% autoritati (omul putea frana cu orice alta ocazie decat sa faca dreapta), 20 d-na cu Sandero (ce-i drept, a schimbat banda, teoretic neacordare de prioritate) si 70% a Mertanului (a facut din cel mult o tamponare serioasa un accindent cu morti).
92
Rutier / Re: Ghiceste drumul
« Last post by dr4qul4 on Today at 10:08:38 AM »
Nu.
E ceva neasteptat. Pana si astia ne-au depasit la infrastructura......
94
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Vice33 on Today at 09:44:28 AM »
De la DRDP Timișoara via FB:

Quote
Pe lotul 3 #A1 Lugoj-Deva, antreprenorul a executat lucrări de conservare (pentru perioada de iarnă), pe tot sectorul de autostradă, inclusiv în zona descărcării Holdea. Totodată, au fost începute lucrările la semnalizarea verticală de la nodul rutier Dobra. Alte lucrări executate au fost realizate la spațiile de servicii (clădiri/utilități/borduri), la sistemele ITS, parapetul median (sistem antiorbire), dar și la infrastructura drumului.

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/503831629979425/
95
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by wifi on Today at 09:28:37 AM »
Sa facem mai bine un pic de vânt pe la LD2, ce-i cu tunelele alea, se mai face ceva pe acolo, se mai liciteaza? Nu se mai aude nimic.
96
Trenuri / Re: Mersul trenurilor 2017-2018
« Last post by Vice33 on Today at 09:15:20 AM »
Nu mă refer la ruta M900, ci la cei de după Predeal-Brașov cum ar fi Făgăraș, Sibiu, etc...ce să mai spunem de Sighișoara, Blaj, Copșa Mică sau Mediaș care sunt cam blocați și singura lor variantă este cu schimbare în Teiuș...
97
Lucrari si proiecte / Re: [B] Largire Soseaua Berceni
« Last post by Jimmy on Today at 08:51:10 AM »
@Jimmy,
Si legatura la DNCB, cum o faci? Alt pasaj peste CF? Si care dincolo de DNCB, merge pana unde?
Astia nu sunt in stare sa lege bd Timisoara de DNCB, sau sa largeasca Prelungirea Ghecea, si tu vrei drum nou??
Ha!

Parerea mea e ca daca s-ar pune giratorii la toate legaturile cu DNCB s-ar rezolva mare parte din probleme. Este o solutie atat de simpla si atat de ieftina, iar pentru DNCB este foarte indicata. In loc sa se construiasca enspe pasaje peste centura, mai bine se pun giratorii si se construieste mai repefe A0.
98
Lucrari si proiecte / Re: [B] Largire Soseaua Berceni
« Last post by Jimmy on Today at 08:43:02 AM »
singura problema este pentru cei ce vor sa faca stanga spre si din spre Drumul Fermei, in rest ... sa o vedem terminata!

Acolo nu prea e loc de giratoriu, dar un amarat de semafor(doar de stanga) si o banda de stanga cred ca se poate organiza

Eu zic ca si la Monaco Tower o sa fie la fel. Gandeste-te ca ambuteiajul se creeaza in principal din cauza masinilor care vin din Metalurgiei si fac stanga pe Berceni respectiv cele care fac stanga de pe Berceni pe Metalurgiei. Faptul ca o sa fie 2 benzi pe Berceni n-o sa ajute cu nimic aici. Poate un giratoriu ar fi foarte indicat acolo.
99
Trenuri / Re: Mersul trenurilor 2017-2018
« Last post by Andi on Today at 08:41:56 AM »
Exista chiar si tren direct Bucuresti pentru Arad, via Timisoara. Si anume 15590 / 15591 plecare Arad la 19:08, plecare din Bucuresti 22:02. Vara merge pana la Constanta, sosire Constanta 08:30, plecare inapoi 19:07. Din pacate pe linia Bucuresti-Constanta circula cu max. 120 km/h, o bataie de joc dupa parerea mea. Presupun ca vagoanele trag in jos viteza, ca locomotive doar se schimba la Bucuresti Nord.

Ala e trenul privat Astra Transcarpatic, au aceleasi vechituri de locomotive ca si CFR-ul, vagoanele sunt apte chiar si de 200.
100
Autostrazi / Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by cristi5 on Today at 08:23:31 AM »
^ Toata discutia cu descarcarea provizorie in zona Soimus/Bejan/Mintia e relevanta pentru cazul in care LD3 si LD4 sunt gata, mai putin dealul. Candva in 2018 dupa prognozele de azi.

Sa vedem cum evolueaza Holdea, Ilia, Grind, podul peste Mures. La toate sunt ceva progrese dar... Daca merg mai prost ca dealul din motive de alunecari/izvoare/calitate sau din motive contractuale, discutia nu mai e relevanta. Dar e bine sa fim pregatiti asa ca o purtam din timp
Pages: 1 ... 8 9 [10]