Recent Posts

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
Lucrari si proiecte / Re: [B] DNCB Centura Bucuresti
« Last post by panzer on Today at 01:02:28 PM »
Consolidare si largire! Interesant.
Pana la urma pilele noi vor sustine si benzile de selectie? Sau urmeaza alte pile.

Ca veste buna: datorita deschiderii pe 4 benzi a pasajului vechi cozile de dimineata din Chitila sau injumatatit (nu se mai blocheaza atat de des giratoriul de sub pasajul nou).

Dn7 - A1: s-au inchis toate punctele blocante. Deci ce vedeti acum ca si trafic este maxim ce poate duce DNCB in zona cu acest proiect. Stratul de uzura, iluminarea pe unde lipseste, parapetii, etc sunt esentiale dar nu vor aduce o imbunatatire in trafic.
32
Autostrazi / Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Last post by perfidus on Today at 01:01:06 PM »
Mi s-a parut din pozele lui userului  shoppy ca dupa Popasului spre pasajul CF nu s-a finalizat nici acum relocarea liniei de 110KV unde a fost acel incendiu.
^^ Credeti ca mai poate fi gata in luna August acest tronson de 3Km, desi Aktor are nevoie de 50 milioane si i s-au alocat doar 20?
33
Auto Moto Velo / Re: Piata auto second hand in Romania
« Last post by dr4qul4 on Today at 01:00:38 PM »
Exact asta propun. Daca vrei putem sa mai scadem 50 de euro la ce e sub 1.5. Sau chiar sa crestem din 50 in 50 (in loc din 100 in suta).
Bineinteles, masinile peste 3,5 t (transportatorii) vor ramane cu taxele actuale.
Dar automat, existand un timbru de mediu, sa nu mai poata exista si taxe de acces in centrul oraselor. Taxe extrem de greu de colectat. banii directionati jumatate catre primarii (care ar putea amenaja parcari - in special park&ride-uri- gratis pentru masinile inmatriculate in aria lor), jumatate catre programul rabla.

Daca masurile mele vi se par drastice, atunci ganditi-va la alternativa: interzicerea masinilor cu motor termic in centrul oraselor. (imediat ce se vor interzice intr-un oras mare, preturile rablelor vor scadea)
Din experienta va pot spune ca nu rezolvi nimic interzicand unele lucruri, in schimb suprataxarea functioneaza de minune (daca e aplicata cu cap).

Daca folosesti o masina doar 2 zile pe luna, ar trebui sa fie mai ieftin sa inchiriezi, decat sa detii.
34
Autostrazi / Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Last post by kumar on Today at 12:56:13 PM »
Poze de la Gilau
Se pare ca au deviat Somesul Mic













https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1979065519020184
35
Aeroporturi / Re: Aeroportul Traian Vuia Timisoara [TSR]
« Last post by elphax on Today at 12:52:48 PM »
multe din cursele Ryanair erau dublate pe unele curse Wizz
poate nu au avut cea mai buna strategie pentru a fi eficienti
36
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by flashu74 on Today at 12:47:07 PM »
Tot în contextul dealului , am văzut și la rocklee abordat subiectul.Tot ca nespecialist, dealul e mai "moale" pe partea cu viaduct1 și mai "dur" pe partea cu CF. O imagine sugestivă.
Se vede aici destul de clar că vechea săpătură pentru CF nu a fost tocmai mică.
Poate fi acesta un lucru bun ținând cont că înălțimea mai mare ar fi pe partea cu CF?




Powered by API/PUM imgur uploader

37
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by flashu74 on Today at 12:40:01 PM »
Ultimele mele imagini sunt la zi. Nu sunt de anul trecut. Deci sunt bolovani pe margine. Doar că ei sunt acolo de mai demult.
PS
Suntem cred toți de aceeași parte - cea care dorește construirea de autostrăzi cât mai repede și mai bine. Contradicțiile  sunt întotdeauna bune chiar și atunci când  duc la  discuții  mai   apăsate, cu condiția să existe o concluzie constructivă. Și să se încheie cu o strângere de mână.
38
Auto Moto Velo / Re: Piata auto second hand in Romania
« Last post by perfidus on Today at 12:36:11 PM »
Deci propui 300euro la Euro4 sub 2000.
E mai mult decat o asigurare Casco pentru o masina de >10 ani.
Avand in vedere statisticile, Euro3 si Euro4 sunt cam cele mai multe in parcul auto.
Avem in brate o problema cu solutia foarte delicata.
In primul rand, trebuie garantii solide ca banii stransi vor fi directionati spre mediu, in special programul Rabla. Apoi mai vorbim.
Daca voucherul Rabla ar ajunge la minim 2500 euro, se mai echilibreaza situatia ca poti deja da un avans pentru o masina in rate.
Adica un proprietar cu o masina ce poate valora mai putin de 2000 euro dintr-odata devine interesat de varianta de a o schimba cu un Logan nou sa zicem.

PS. Inteleg ca la Rabla deja se pune conditia ca masina data la schimb, mai veche de 8 ani, sa fie cu ITP-ul in termen de valabilitate.
39
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by rocklee on Today at 12:31:03 PM »
Hahaha  :lol: :lol: Horatiu. ...imaginia care ai puso de la flashu74 nici nu mi  exista  ......jumătate din pământul acela a și fost dus de acolo.  :D
Noooo ca miam luat și dislike. ...... :D
40
Lucrari si proiecte / Re: [B] Soseaua Fabrica de Glucoza
« Last post by voicul on Today at 12:14:21 PM »
De pe FDG nu cred ca trec mai mult de 15 masini pe un verde. Drept urmare e coada mai tot timpul zilei.
2 benzi - 30 de masini, posibil sa mai rezolve din problema.

Eu vad utila largirea.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10