Recent Posts

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
Autostrazi / Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Last post by dumbravaandrei on Today at 10:26:18 AM »
Iar atat timp cat exproprierile se fac prin HG, greu ca nenea primar sa opuna rezistenta (doar sa le dea numere de cadastru gresite)
32
Rutier / Re: Parapetele si alte elemente de protectie pe drumuri
« Last post by dumbravaandrei on Today at 10:22:29 AM »
Pe DN1 chiar avem 74 cm? Ca nu prea par...
33
Lucrari si proiecte / Re: [CJ] Centura Metropolitana Cluj-Napoca
« Last post by dragos76 on Today at 10:15:34 AM »
Ma intreb daca sensurile giratorii de pe Calea Turzii vor face fata unui astfel de trafic. Deja se circula foarte rau pe acolo, daca mai adaugam si faptul ca multi vor alege sa mearga din Cluj in Floresti (pe la ora 6) intrand pe centura in zona Faget, cred ca vom avea nevoie de niste semafoare (in special la intersectiile cu Observatorului si Buna Ziua)
Eu cred că majoritatea intersecțiilor centurii cu arterele de intrare în oraș trebuie proiectate cu intersecții denivelate. Eventual nu din prima, dar lăsat loc din proiect, și facute exproprierile necesare ca pe viitor să se poată face intersecții denivelate (cum a fost și cu centura din Oradea).
34
METROREX / Re: [B] [Constructie] M5 Drumul Taberei-Pantelimon
« Last post by bgd77 on Today at 10:13:12 AM »
Eu am o intrebare legata de modul in care va circula metroul pe traseul de mai sus: se va duce la Valea Ialomitei, apoi se intoarce si se duce la Raul Doamnei? Sau o sa fie garnituri care au capat Valea Ialomitei iar altele Raul Doamnei?
35
Pana sa vorbim de continuarea spre IH, ar trebui sa avem macar un capat. Dar cat timp nun se misca nimic la LEA, nu vad ce sperante ar mai fi.
Poate sa vina iar colegu cu flexu  :D
36
METROREX / Re: [B] Planuri si proiecte METROREX
« Last post by dr4qul4 on Today at 10:07:20 AM »
Un acces obligatoriu ar trebui facut la Aurel Vlaicu, in capatul dinspre Pipera al statiei. Sa te scoata dupa Calea Floreasca. Acum ca trebuie facut de Metrorex, GlobalWorth, Mall Promenada sau Sky Tower nu mai conteaza.
Dar l-as gandi si cu mini spatii comerciale (patiserie, ziare, etc) ca investitorul sa-si scoata banii pe el.
37
Rutier / Re: Parapetele si alte elemente de protectie pe drumuri
« Last post by dr4qul4 on Today at 09:58:39 AM »
Diferenta de suprafata ocupata (reducerea benzii) intre New Jersey si Safence este de fix 74 cm.
New Jersey are 82 cm latime, iar safence are 8.

Instalarea de parapete median va lua din banda  0,58 sau 1,32. Si asta daca avem doar 1 linie pe axul drumului. In cazul in care avem linie dubla, parapetele va manca doar 0,38 sau 1,12.
Si eu sunt pt WRSB, dar haideti sa nu exageram spunand ca New Jersey va manca 1-1,5 m in plus fata de Safence.
-
38
Autostrazi / Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Last post by Ionut on Today at 09:36:41 AM »
Nu ar trebui sa puna probleme pentru deschiderea posibila in mai-iunie 2018. Problema cea mai mare acum pare sa fie sub-finantarea... Si desigur ce scuze va mai gasi CNAIR ca sa nu faca receptia.
39
Autostrazi / Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Last post by Tavi on Today at 09:32:36 AM »
^Multumesc Sorin62!
Pare lunga procedura dar dupa relocare cred ca ar trebui sa mearga repede lucrarea.
40
Autostrazi / Re: Autostrada A10 Sebes-Turda
« Last post by Daniel_I on Today at 09:28:19 AM »
De aseara sa dat drumul traficului pe  vechiul DN la Lancram. Erau lucrari in giratoriu. Nu imi dau seama ce fel de lucrari, poate trece cineva azi pe acolo pe lumina si ne poate spune...
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10