Recent Posts

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Autostrazi / Re: Autostrada A10 Sebes-Turda
« Last post by AkaManah on Today at 11:06:06 AM »
Avari (nu din acestia de acum ci din aceia originali). Sunt morminte de secol VII-VIII e.n. Români nu existau atunci. MNUAI a sapat acolo.Da, autostrazile si orice lucrare care necesita descarcare arheologica sunt mana cereasca pentru arheologie.Mai ales ca este subfinantata rau de tot.
22
Autostrazi / Re: Autostrada A8 Targu Mures-Iasi-Ungheni
« Last post by iulius on Today at 10:46:22 AM »
23
Autostrazi / Re: Autostrada A10 Sebes-Turda
« Last post by carutasul on Today at 10:42:56 AM »
^^^
Ceva romani  sau tot migratori? :)   Cine sapă acolo? Cluj, Alba-Iulia?
Am impresia că programul de autostrăzi face mai multe pentru arheologie decât ministerul de specialitate...
24
Autostrazi / Re: Autostrada A10 Sebes-Turda
« Last post by AkaManah on Today at 10:28:29 AM »
Ieri, la Sancrai, intre DJ142L si ferma, inca neatinsa, se sapa cu un excavator, destul de adanc. Erau undeva pe la 1,5 m adancime cam pe 1/3 din latimea autostrazii.Sa inceapa, in sfarsit sa lucreze la pod? In alta ordine de idei s-au mai descoperit 27 de morminte de sec VIII intre DJ  si Mures. Sapatura s-a incheiat de cateva zile. All clear now.
25
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Quest on Today at 10:07:52 AM »
Imaginea de la secunda 28 din clipul DRDP de pe FB, e la ecoductul 2 de la Holdea...? Ce anume betoneaza acolo?
In sfarsit suprabetoneaza ecoductul dupa 4 luni de ...nimic. Nu exista nici o scuza pentru constructor (lipsa avizelor de la Holdea nu afectau restul lotului) pentru durerea in cot. (...)

Ceva e deeply, deeply wrong in contract, daca Comsa sau altor Antreprenori le arde sa-i doara in cot de lucrare si s-o lalaie cu progresul fizic, dupa ce au primit toate avizele. Nu se poate ca ritmicitatea de lucru sa fie data numai si numai de buna credinta a Antreprenorului, cazul UMB, iar Compania sa nu aiba metode financiare de constringere cu amenzi dure fata de Antreprenori neseriosi gen Comsa. Ceva trebuie schimbat din paradigma de contractare a acestor lucrari, ptr ca mi se pare ridicol ca ditamai ministrul MT sa se roage in mesaje publice, ca Antreprenorul sa miste lucrurile mai departe.
26
Rutier / Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Last post by Vice33 on Today at 10:07:28 AM »
Din tot procentul total de executat, cât s-a executat de fosta firmă și cât ar mai rămâne de terminat? Fosta firmă a făcut măcar 35-40% din toată lucrarea...?
27
Companii aeriene / Re: Ryanair
« Last post by dr4qul4 on Today at 09:19:15 AM »
aseara, zborul Timisoara Bucuresti a avut 5 ore intarziere
28
Rutier / Re: Poduri, pasaje si viaducte
« Last post by NGC on Today at 08:11:05 AM »
A zis cineva ca CNAIR a uitat de pasajele de la Arad? De unul sigur si-au amintit. :lol:

Astazi a fost lansata licitatia "Execu?ie lucrari pentru obiectivul „Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad-CF Curtici-DJ709B” (finalizare lucrari rest de executat)".

Valoare estimata:  28,312,653.22 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 17.07.2017
Executie: 5 luni
Garantie: 24 luni
Fonduri: Bugetare

E mai usor sa dai la altii de lucru decat sa faci in regie proprie, asa-i? ;)

PREMIERA pentru ultimele 12 luni !!!

Avem ofertanti si tocmai a inceput etapa de evaluare tehnica si nu am avut amanari pentru deschiderea ofertelor.

^^Sa vedem si cine sunt ofertantii:

1. Implenia Baugesellschaft;
2. Strabag;
3. Tehnodomus & CDP Energy & Constructii Feroviare Mures;
4. Sylc Con Trans & Opr Asfalt & Obras Publicas Y Regadios;

Art Construct 94 & Pod Construct & Freyrom nu au depus oferta si garantie de participare.

Nu mai este o noutate ca a castigat asocierea condusa de TEHNODOMUS, dar ar mai fi de adaugat ca nu au fost inregistrate contestatii, iar explicatia cea mai plauzibila este pretul ofertat.

Oferta celor de la TEHNODOMUS este de 10.737.577,66 RON fara TVA, deci exact 37,925 % din valoarea estimata.

AC au primit recent, asa ca sa ii vedem acum la treaba.
29
Auzisem ca sunt multe clarificari la licitatiile CIV (asta sugereaza ca proiectul CFR e slab, ceea ce vedem la executie) si recent am aflat ca clarificarile se gasesc pe SEAP. Asa ca ieri m-am uitat pe SEAP, si am facut un mic ghid

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=74.msg168962#msg168962

Am ajuns sa apreciez si mai mult munca lui NGC!

Sa luam de exemplu licitatia
[151504] / 13.06.2014: "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

In primul rand documentatia de licitatie e intr-un format monstruos. Sunt cateva arhive RAR dar una are 81 de parti, alta 454, alta 208... Daca ofertantii trebuie sa le descarce si sa le decripteze individual, e usor aberant.


Aici avem contestatii si decizia finala


Iar sub ele (ordine invers cronologica) vin raspunsuri la clarificari, 81 la numar, unele cu anexe. Mai ales cele cu anexe cred ca sunt ilustrative pentru calitatea (slaba a) proiectului. 



Powered by API/PUM imgur uploader

30
Rutier / Re: Taxi & ridesharing de Romania
« Last post by cristi5 on Today at 07:38:48 AM »
Ce motiv penibil au gasit. :lol:
Sau poate inteleg eu altceva prin "responsabilitate corporatista". Ce, nu a plantat suficienti copaci sau n-a donat suficienti bani?

S-ar putea sa fie mai grav de atat. Pentru clienti uber e avantajos afara de masinile de proasta calitate uneori... Nu stiu pentru soferi, acolo cred ca e problema (si e greu de spus daca sunt angajati sau clienti...). Oricum vor face apel, sa vedem ce iese.

Din definitia corporate responsibility la Financial Times
http://lexicon.ft.com/Term?term=corporate-responsibility

Quote
Companies earn a licence to operate by creating products and services that their customers value, by creating jobs for employees whom they treat fairly and in accordance with the law, and by complying with other applicable laws.

In a case where a company’s products are discovered to be harmful to customers, or where their products or operations are deemed harmful to the general public, a company’s licence to operate can become imperiled. This may result in penalties that enforce existing laws and regulations, or new laws and regulations that in extreme cases put a company out of business.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10