Recent Posts

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Ca tot am deschis subiectul, mereu m-am intrebat de ce nu s-a electrificat si bucatica asta de vreo 4,5 km, care mai e si linie dubla, spre deosebire de ramificatia Buciumeni.
[..]
 Ar fi o ruta mult mai scurta si rapida pentru traficul de pe M900. Buciumeni sa ramana strict pentru M500.

A existat un asemenea racord; si era complet denivelat, si fata de traficul rutier si fata de restul traficului feroviar. Si bineinteles ca a fost (odinioara) electrificata, vezi aici stalpii de catenara si prinderile aferente (atat a mai ramas): https://goo.gl/maps/TWpLqvmWAyJ2.

Chestia e ca doar o linie din doua pe racordul respectiv a fost electrificata. De ce? Electrificarea servea exclusiv directiei Voluntari (spre 800), deci doar trenurile venind dinspre Triaj spre Constanta, respectiv dinspre Craiova spre Constanta ar fi putut beneficia de tractiune electrica. Deci, doar linia Triaj/Chiajna - Mogosoaia a fost electrificata (care oricum avea un racord direct spre Nord).

Linia directa inspre Bucuresti Nord nu putea fi folosita de marfa, si servea exclusiv directiei Urziceni (care oricum nu a fost electrificata niciodata), deci nu a primit (din economie) electrificare. Daca cumva se dorea transferul unei locomotive electrice din Bucuresti N. in Mogosoaia se putea ori via Buciumeni (cum se poate si azi), ori via Bucuresti Triaj linia 1 si apoi pe racordul electrificat denivelat.

Linia a fost dezafectata odata cu grupele de triaj aferente, nemaiavand trafic, prin 2002. Electrificarea a fost refolosita in alte parti ca carpeala.

Si pe aici o lua marfa inainte sa se fure catenara de pe linia de centura si sa se inchida linia.

Catenara nu a fost furata; a fost scoasa partial pentru constructia hobanatului la Otopeni. Cum nu s-a redeschis traficul dupa aia, catenara a fost reutilizata ca carpeli in alta parte in complexul Bucuresti. Mare parte a ajuns intre Chiajna si Olteni pe 900.
22
Autostrazi / Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by cristi5 on Today at 06:07:43 PM »
Poate acum, in acest moment, nu este. Dar nu putem gandi in perspectiva? 

Ba da, traficul creste cu 3-4% pe an, 50% in 10 ani. Pana se infunda tunelul (pe la 1000 vehicule pe ora pe sens) putem lansa si celalalt fir, pentru ca gandim in perspectiva

Dar in tot timpul cand asteptam sa creasca traficul sa facem al doilea fir, se circula nu numai pe Holdea ci si pe Meses de exemplu. Half-profile pe amandoua. La fel se poate "gandi in perspectiva" si cu traversari "concurente" ale unor lantiri muntoase, gen Tg-Neamt -TgMures si Bacau-Brasov.
23
Lucrari si proiecte / Re: [B] [Proiect] CFB Centura Feroviara Bucuresti
« Last post by Okesz on Today at 06:00:10 PM »
Da, ai dreptate.
Dar atunci dupa finalizarea podului de ma Mogosoaia, pe M700 vor circula doar trenurile Gara de Nord - Balotesti (Otopeni)?
24
Autostrazi / Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Last post by Dominik on Today at 05:57:47 PM »
Dupa cum lucreaza UMB, vreau sa-i vad pe PiSi sau Cluj-Oradea  :D
25
Autostrazi / Re: Autostrada A10 Sebes-Turda
« Last post by Dominik on Today at 05:55:52 PM »
Poate se gaseste o varianta si se deschide si lotul 4 de sarbatori, ar fi pacat daca-si dau silinta Porr si termina calea de rulare...la fel a fost si in Martie cu tronsonul Traian Vuia-Margina pe A1...numai soferii au de pierdut
26
Pai nu are nicio legatura cu podul de la Mogosoaia. Caci linia aceea oricum nu va fi electrificata prea curand. Traficul "de centura" foloseste ramificatia Buciumeni, care traverseaza DN1A ceva mai sus, la iesirea din Mogosoaia dinspre Buftea. Aia e linia electrificata. Si ea se uneste cu M700 in Gara Mogosoaia, care e in afara spatiului construit al localitatii, la est de ea. Pe linia aceasta sunt deviate trenurile de Urziceni, tot pe aici au fost deviate trenurile de Constanta cand s-a lucrat la M800 in Bucuresti. Si pe aici o lua marfa inainte sa se fure catenara de pe linia de centura si sa se inchida linia.

Ca tot am deschis subiectul, mereu m-am intrebat de ce nu s-a electrificat si bucatica asta de vreo 4,5 km, care mai e si linie dubla, spre deosebire de ramificatia Buciumeni. Ar fi o ruta mult mai scurta si rapida pentru traficul de pe M900. Buciumeni sa ramana strict pentru M500. Dat fiind ca ramificatia folosita acum implica o trecere la nivel, scaderea traficului feroviar ar ajuta mult traficul rutier dinspre Buftea.
27
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Dominik on Today at 05:46:11 PM »
Ce se intampla cu cele doua parcari de pe lotul 2 Lugoj-Deva, se termina pana la sfarsitul anului ??
28
Autostrazi / Re: Autostrada A10 Sebes-Turda
« Last post by Ionut on Today at 05:29:53 PM »
Stiu ca arde, asa ca scriu doar doua lucruri deocamdata aflate azi legate de A10.

Azi, declaratie Sorin Dicu, Director General Adjunct CNAIR, a reprezentat CNAIR in cadrul SCS (Sub-Comitetul Sectorial) Transport, parte din CM POIM (Comitetul de Monitorizare POIM).

1. Receptie lotul 3 A10, 28 noiembrie. Este posibil sa se fi schimbat data de la 27 noiembrie. Dar este cert ca au data stabilita pentru receptie. A lasat sa se inteleaga ca au fost lucruri la pre-receptie care trebuie remediate/adaugate etc. A zis ca daca receptia este OK, dau drumul la circulatie. Cand dau drumul? Nu se stie. Trebuie sa vedem cum decurge receptia. Cert este ca a dat data de 28 noiembrie pentru receptie.

2. Receptia pentru lotul 4 A10 nu se face decat la finalizarea lucrarilor. Nu se deschide circulatia inainte. A zis ca daca Porr termina, fac receptia si dau drumul. Dar Porr nu termina cu tot, nu termina in CIC, nu au ITS si vor mai fi lucrari de executat in afara partii carosabile.

Deci practic in acest moment e 99% clar ca nu vom avea ST4 in 2017. Asta daca nu cumva Porr face vreo minune. Nu vad cum. 0 sanse.

Vom vedea daca se va schimba ceva de la aceasta pozitie.

Am insistat, oficial, sa se gaseasca o solutie cat mai rapida pentru a crea cadrul legal (oricum am inteles de la alti oameni din domeniu ca acest cadru legal exista deja, dar na... asumarea raspunderii) ca sa avem deschidere de trafic chiar daca nu este 100% lucrarea. Mi s-a promis ca se va da mai departe cererea mea/API (cred ca 99% dintre voi sunteti de acord cu mine/noi) de a face un cadru legal clar in directia asta. Dar asta clar necesita timp. Deci adio ST4 in decembrie.
29
De sus se vede bn, masinile respecta marcajele respective de incadrare, Eu le vad destul de ajutatoare...
30
Nivel national / Re: Comitetul de Monitorizare POIM
« Last post by Ionut on Today at 05:16:43 PM »
Mda, deci azi a fost SCS Transport. M-am enervat la culme. Din multe motive, dar cel mai important ca se sustine ca studiul IPTANA din 2008 este foarte bun si se poate lansa PiSi 2, 3, 4 pe el.

Vreau sa ma calmez, sa ma odihnesc, si sa va povestesc maine. Am noutati din toate proiectele importante. Noutati... e un fel de a zice. Mai multi nervi. Dar macar chestii asumate public cat de cat. O sa scriu pe fiecare thread in parte.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10