Recent Posts

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Rutier / Re: Siguranta circulatiei rutiere in Romania
« Last post by HVMihnea on Today at 04:19:16 PM »
Exista, dar fara senzor de tensiune in centura, astfel ca pui o "smechereala" de plastic si ai rezolvat.
Apropo de viteze de drag strip:
https://www.realitatea.net/accident-groaznic-in-ialomita-a-murit-dupa-ce-a-intrat-cu-ma-ina-intr-un-stalp-de-electricitate_2137640.html 
Sigur nu din cauza vitezei rezonabile a pierdut controlul si s-a facut pachet in halul ala. Sper ca pozele sunt de pe google, cum stim bine ca fac cei de la Realitatea. Am vazut masini impachetate la greu, dar niciodata in halul asta. Bine ca nu a mai luat pe nimeni cu el...
22
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Ionut on Today at 04:02:54 PM »
Staaaaati asa ca structurile sunt optimizate!

Sunt optimizate structurile pentru Sectiunile 1 si 5, cele scoase la licitatie (unde este SF revizuit, final).

Sectiunea 1 km 0+000-km 14+150 - vedeti plansele aici.

1. Pod Crucea Mohului km 2+110, lungime 117 m (optimizat de la 250 m)
2. Pod Valea Tocilelor km 3+440, lungime 373 m (optimizat de la 500 m)
3. Pod/Viaduct Valea Saraturii km 6+310, lungime 332,5 m (optimizat de la 500 m)
4. Pod mamifere mari km 7+190, lungime 32 m (optimizat de la 100 m)
5. Pod Sadu km 9+930, lungime 44,2 m (optimizat de la 150 m)
6. Viaduct km 10+470, lungime 414,7 m (optimizat de la 500 m)
7. Viaduct Valea Talmacuta km 12+375, lungime 851,40 m (in memoriu era MAI MIC, 750 m)
8. Viaduct km 13+540, lungime 653 m (optimizat de la 700 m)

Lungime totala optimizata: 2817,8 metri (81,6% din memoriu)
Lungime totala memoriu: 3450 metri

Ma uit si la S5 acum.
23
Autostrazi / Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Last post by Sorin62 on Today at 03:58:01 PM »
^^
Au mai cărat niște grinzi de la depozitul dela DNCB. Azi a mai plecat o grindă. Probabil vor să pună toate grinzile peste balta Saulei.
24
Rutier / Re: Parcare
« Last post by TibiV on Today at 03:49:39 PM »
Baiatul de pe cal este "delivery boy" la Pizza Hut sau la KFC ?!...
25
Rutier / Re: Parcare
« Last post by Harry on Today at 03:44:17 PM »
 :o :o :o :o :o

26
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by TibiV on Today at 03:42:25 PM »
mi-e tare teamă ca noi (mă rog, generația noastră) nu vom apuca să o vedem gata cu totul.
Postariile lui Ionut m-au lamurit ca nu voi apuca sa merg pe autostrada de la Bucuresti la Sibiu.... :((

E prea mult. Mult prea mult. Adica undeva la 45% din traseu sau chiar 50% sunt lucrari de arta.
Cineva si-a batut joc. Nu se poate ca asta sa fie solutia optima pentru aceasta autostrada.
Mi-e teama ca aici gresesti...
Pur si simplu "dam in nas" cu realitatile primei autostrazi montane din Romania...
Gandeste-te la LD2, sectiunile scoase din contractul cu Sallini... Peste 80% sunt lucrari de arta... Si ce lucrari !

Incearca sa arunci o privire la filmarile fabuloase din Bulgaria, Grecia, Sebia, Croatia, Kosovo de pe threadul "Drumurile Europei"...
(Scuze daca am ratat vreo tara care nu are CNAIR, asa ca are autostrazi montane in constructie...)

27
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by vladb on Today at 03:35:20 PM »
^ Intreb si eu ca si un novice: Nu sunt cam scurte urmatoarele poduri?!
 1. Pod peste Raul Sadu - 150m (pozitia 5)
 2. Pod peste DN7, Raul Olt si CF - 450m (pozitia 11)
 3. Pod peste CF, raul Olt si Dn7 - 400m (pozitia 12)
 4. Pod peste CF, raul Olt si Dn7  - 320m (pozitia 15)
 5. samd - pozitiile 21, 32 (stanga), 43, 45, 46, 47, 48, 49, 55, 61, 62, etc.

Mie mi se par cam scurte, mai ales peste 2 sau 3 obiective.
28
Rutier / Re: Drumurile Europei
« Last post by TibiV on Today at 03:24:53 PM »
cezar-mario2012
Multumim !
:cheers: :cheers: :cheers:

Trei observatii:
1. Ultimul (A9) nu merge nici picat cu ceara...
2. Din ce roca sunt dealurile alea din Cipru?... Arata bine, dar nu au facut nici un efort de sprijinire, deci cred ca sunt solide...
3. Mai frate, sa le spuna cineva alora ca circula cu totii pe contrasens !.... :lol: :lol: :lol:
29
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by timisoreanul on Today at 03:24:08 PM »
Thinker are 100% dreptate. Avand in vedere istoricul nostru, ritmul de melc obosit in care se mica in primul rand autoritatile si unii constructori, cat ne-a luat pana acum sa realizam autostrazi de campie si de deal, e clar ca va dura foarte mult construirea A1 Sibiu-Pitesti. Spun asta fiind realist, nu negativist sau pesimist. Asa ca e absolut necesara o largire unde se poate a DN 7 pe aceasta portiune, care este absolut depasit de situatie. Mereu sunt blocaje si accidente grave. In conditiile in care traficul creste in fiecare an (se poate verifica din numarul de posesori de permis si de autoturisme), iar A1 pana la Sibiu va atrage tot mai mult trafic, DN7 se va bloca efectiv in anumite momente. Daca cei care au putere de decizie ar fi avut o minima preocupare si grija pentru oamenii care se aventureaza pe soselele patriei, trebuiau sa faca de mult lucrul asta, dar preocuparile lor sunt cu totul altele.
30
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Europiu on Today at 03:21:46 PM »
Mulțumesc, Ionuț!
Tibi: mi-e tare teamă ca noi (mă rog, generația noastră) nu vom apuca să o vedem gata cu totul.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10