Recent Posts

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Lucrari si proiecte / Re: [B] [Constructie] Pasajul subteran Piata Sudului
« Last post by TibiV on Today at 12:17:02 AM »
@perfidus,
orice gard care poate fi "sarit/ocolit" de pensionari este cvasi-inutil.
Pensionarii sunt "adrenalina curata"...
(ca in legile lui Murphy... Legea proiectantului: "Nu incercati sa creati device-uri care sa reziste prostilor... Ei sunt geniali !...")

Am ramas "mut" astazi cand 3 (trei) pensionari au traversat in fuga pe fosta trecere de pietoni de la Secuilor.
Daca nu as fi fost  atent "la maximum"( stiind ca "sunt periculosi") acum as fi la Politie "dand cu subsemnatul".... :(
22
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by NGC on Today at 12:15:53 AM »
Exista logica la CNAIR? :o
Wow! ???
23
Gardul asta poate fi sarit foarte usor.

Ia incearca sa sari un gard de plasa bordurata, asa cum e cu tepii aia!! !
24
Lucrari si proiecte / Re: [CJ] Lucrari in Cluj-Napoca
« Last post by raulbogdan23 on Today at 12:04:42 AM »
Si poze tot de ieri:
Piat Unirii, latura nordica:
- au finalizat banda nr. 2, au trecut la cea cu nr. 3




In aceasta seara se turna primul strat de asfalt pe banda nr. 3
25
Lucrari si proiecte / Re: [B] [Constructie] Pasajul subteran Piata Sudului
« Last post by perfidus on July 24, 2017, 11:58:26 PM »
Uite un gard de protectie cat de cat deasupra pasajului subteran de la Universitate, in Craiova. Nu e super estetic dar e practic. Si mai ales, se vede bine si noaptea!



26
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by TibiV on July 24, 2017, 11:49:14 PM »
Beats me...

Tu ai reusit vreodata sa intelegi logica CNADNR/CNAIR ?!?!
Recunosc, eu nu am reusit...
27
Autostrazi / Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Last post by vancouver on July 24, 2017, 11:44:58 PM »

Motivul pentru care M25 e vai de ea e simplu. M25 e o carpeala. Initial trebuiau sa existe 4 circulare si un numar ridicat de radiale la standard de autostrada. M25 e o carpeala facut din jumatate dintr-o circulara legat la jumatate din alta circulara. Si restul nu s-au mai facut deloc. Doar studii de sertar.

Inteleg de aici ca englezii la Londra la 10 milioane de locuitori si un PIB mult peste media europeana NU au avut bani decat de o carpeala. Dar noi, na, suntem mai tari, noi o sa facem sigur si radialele ca lumea cum propui tu (adevarata problema a Bucurestiului sunt radialele, nu-i asa) si o sa avem lejer bani sa inchidem si inelul complet si daca nu face fata mai trantim un santier timp de 5 ani pe inel si-l extindem la 3+3 si apoi daca tot nu ajunge pe alocuri mai facem si 5+5...

Eu propun sa fortam traficul pe doar 3/4 din inel, astfel acesta pastreaza CLAR rolul de tranzit si cam atat, ramane circulatia clara si predictibila si nu e nevoie niciodata de mai mult de 3+3. Si nici de investitii spectaculoase in radiale. SI DECI CU MUUUUULT MAI PUTINI BANI avem 3/4 din A0 permanent (sau aproape permanent) fluida. Numai daca ne gandim ca nodurile se simplifica mult in varianta 3/4 fata de complet...


Si inca o data: Londra NU SI-A PERMIS ceea ce vrei tu (mega-radiale + 4 inele). Chiar crezi ca la noi va fi mult mai bine (mega-radiale + 1 inel + DNCB)?
28
Lucrari si proiecte / Re: [B] [Constructie] Pasajul subteran Piata Sudului
« Last post by TibiV on July 24, 2017, 11:44:47 PM »
Gardul ala are menirea sa impiedice pietonii sa iasa de pe trotuar si sa intre "dezorganizat" pe carosabil.
Gardul ala NU are menirea sa impiedice autovehiculele sa INTRE pe trotuar... :(

Dpdv logic, sunt mult mai multi "pietoni dornici sa o ia pe scurtatura" decat "soferi dornici sa calce pietoni pe trotuar"....
However...
Rediscutam situatia dupa primul sofer care pierde controlul si "rade" 10-15 pietoni... :(
Atunci vom auzi din nou cum primarul general ne va explica ca "proiectul a fost gresit"...
(Dar cand antreprenorul spune ca proiectul a fost gresit, si ca de fapt costurile au fost mult mai mari, primarul ia pozitia "arici"...)
29
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by adrian rosca on July 24, 2017, 11:43:22 PM »
Anticipam acest raspuns :) Si nu se pot schimba sectiunile sau imparti pe subsectiuni, pana la urma MT-ul isi da singur autorizatiile de construire?
30
Drumuri principale / Re: Centuri rutiere
« Last post by razvanxxy on July 24, 2017, 11:37:09 PM »
@TibiV,

Merci de recomandare si promit sa tin cont de ea la urmatoarea tura  :yes:
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 10