Recent Posts

Pages: 1 [2] 3 4 ... 10
11
asta e bine.
pana ma urma se poate intoarce destul de usor la cele 2 intersectii (Sudului si nitu vasile), plus ca exista si variante .
12
Rutier / Re: Parcare
« Last post by Earthchild on Today at 09:31:43 PM »
Craiova Pitesti DRUM EXPRES IN REGIM DE AUTOSTRADA!!!!!!
Și atunci de ce nu fac direct autostradă? Cât costă banda de urgență?

Trimis de pe al meu Lenovo TAB 2 A8-50LC folosind Tapatalk

13
Autostrazi / Re: Autostrazi in Romania: discutii diverse si proiecte
« Last post by alexandru_m on Today at 09:31:15 PM »
@elphax:

Autostrada A2 - Hemus (aflata in constructie) din Bulgaria urmeaza sa aiba traseul: Sofia - Botevgrad - Pleven - Lovech - Veliko Tarnovo - Targovishte - Shumen - Varna.

Mai este o autostrada planuita si care inca nu are oficial vreun numar / nume, autostrada Veliko-Tarnovo - Ruse. Aceasta din urma va face parte din E85 (Coridor IX Pan-European) si va asigura, alaturi de A2-Hemus, legatura intre Bucuresti si Sofia.

Avand in vedere ca momentan nici macar nume nu are, probabil ca va fi facuta ca si A5-ul nostru, adica la anul si la multi ani. Dar teoretic acestea sunt planurile.
14
Rutier / Re: Parcare
« Last post by panda_no 5 on Today at 09:28:46 PM »
Ploiesti Buzau Bacau de se depun contractele luna viitoare??????
Care contracte????
15
Rutier / Re: Parcare
« Last post by panda_no 5 on Today at 09:27:33 PM »
Lansarea procedurii de achizitie tr 1 si 5 pentru luna iunie-iulie!!!!!Sibiu Pitesti
16
Rutier / Re: Parcare
« Last post by panda_no 5 on Today at 09:25:50 PM »
Craiova Pitesti DRUM EXPRES IN REGIM DE AUTOSTRADA!!!!!!
17
Rutier / Re: Parcare
« Last post by panda_no 5 on Today at 09:23:39 PM »
ABERATII IN DIRECT CU PM LA ANTENA 3
Sa mori de ras nu alta
Emisiune antologica
18
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by ion59 on Today at 09:22:40 PM »
Cu scuzele de rigoare ca insist. Legal, nu este posibil ca acel cineva care a castigat licitatia sa "vanda" altceva decat ceea ce este cerut in caietul de sarcini pe care s-a licitat. Ca unii au alte dorinte dupa, vor altceva, sunt presati de altceva sau altcineva cu alte dorinte, cel care da banii, in cazul de fata sunt fonduri europene, nu va plati! Nu are cum. Legal. Nu vad pe ce baza legala puteau proiecta acele tunele, neprevazute in caietul de sarcini. Sau pe ce baza legala pot modifica solutia constructiva fara a afecta corectitudinea procesului de licitatie deja incheiat. Poate un alt participant la licitatie oferea un pret mai bun. Cine stie! De multe ori, chiar dupa incheierea lucrarii licitate, cu banii incasati, vin organele de control si pun intrebari. De ce si pe ce baza. Si se recupereaza banii cheltuiti necorespunzator. Din punctul lor de vedere. Care ,desigur nu coincide cu dorinta noastra de a vedea odata terminata amarata asta de autostrada.
19
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by cristi5 on Today at 09:20:05 PM »
Hai sa reluam citatul din tion atribuit ministrului:
Quote
“Vom scoate la licitație până la vară proiectarea tunelurilor, iar până în toamnă sper să avem desemnată firma câștigătoare, în așa fel încât la începutul anului viitor să putem începe lucrările”

Si un citat din surse parlamentare :)

Ce trebuie să facă ministrul și directorul CNAIR nu e să se plimbe pe șantiere și să facă "vizite inopinate", ci să rezolve aceste probleme reale, birocratice, contractuale, în cazul de față să semneze acel act adițional,să recepționeze  proiectul tehnic și  să-l scoată la licitație.

Deci "a scoate un proiect la licitatie" e o expresie folosita in minister/CNAIR.

Prin urmare inclin sa cred ca ziaristii au scris aiurea, si ministrul de fapt a spus (sau a vrut sa spuna):

Quote
“Vom scoate la licitație până la vară proiectul tunelurilor, iar până în toamnă sper să avem desemnată firma câștigătoare, în așa fel încât la începutul anului viitor să putem începe lucrările”

Asa suna mult mai logic, pt ca in citatul original ministrul nu vorbeste nicaieri de scoaterea la licitatie a executiei (proiectului), ci doar a proiectarii, dupa care sare direct la inceperea lucrarilor!

Asta explica si de ce spune ca va scoate la licitatie pana in vara: proiectarea ar putea s-o scoata la licitatie maine, in vreme ce scoaterea la licitatie a proiectului implica acel celebru act aditional si alte pregatiri.

Alftel, din vara pana la inceputul anului viitor sunt 6 luni, nimeni nu e naiv sa creada ca doua licitatii si o proiectare pot dura doar 6 luni.

Asa ca, dupa parerea mea, dintr-o eroare materiala, am ajuns  sa discutam ca CNAIR refuza proiectul Salini, ca nu vrea sa semneze act aditional, etc etc.
20
NJ va ajuta la interzicerea manevrei la stanga pentru cei care vin de pe Secuilor.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10