Recent Posts

Pages: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Rutier / Re: Politia Rutiera: discutii, planuri si proiecte
« Last post by elcraft on Today at 06:54:56 PM »
Sa ia la rand niste strazi cu masini parcate pe interzis, pe trotuare, in intersectii etc. Nici n-ar avea timp sa respire de cat ar amenda. Dar, dintr-un motiv dubios, de alea nu se ating. Oare de ce?
12
Lucrari si proiecte / Re: [B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1
« Last post by TibiV on Today at 06:43:28 PM »
Credeti - nu credeti, s-a lucrat si ieri si astazi...

Conform userului Gabi23 de pe MU, s-au instalat doua noi sectiuni de tablier...
Sincer, imaginile mi se par destul de... WOW !







Doar ca la Lukoil inca nu avem nici o pila care sa primeasca grinzile...


Am preluat toate pozele, dar cine vrea sa vada postarea originala o gaseste aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=148&p=266601#p266601
13
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by TibiV on Today at 06:29:18 PM »
@thinker,
poate asta este avantajul FIDIC-ului galben...
Constructorii nu si permit sa piarda 10 ani degeaba...

chiar si in actualul context in care CNADNR nu este la cote prea inalte.
Asta este sau cel mai tare eufemism, sau cea mai "politically correct" afirmatie vis-a-vis de CN...R !  :lol:
14
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by thinker on Today at 05:23:47 PM »
@TibiV

Ceea ce incerc sa spun ca in opinia mea asta nu e cea mai simpla si cea mai adecvata motoda de a face PISI aici si acum in Romania. Nu contest ca e normal pentru o autostrda montana, sunt 100% de acord, dar sunt realmente demoralizat de ce se poate face in conditiile de aici din Romania.
Reflectati cu totii  faceti grafice de lucrari, drumul critic, etc, la mine e un pic ochiometric, nu vreau sa ma uit pana la capat si nu sunt inginer de specialitate, si sa imi spuneti ce forte uriase trebuie mobilizate sa o terminam in 20 de ani (nu pot propune 10).  Toate autostrazile pe care le avem constrite pana acum nu au adunate atatea lucrari de arta, nediscutand de tuneluri.
15
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by georgec on Today at 05:14:37 PM »
Pare un proiect imens dar aplicand "divide et impera" fiecare sarcina pare realizabila chiar si in actualul context in care CNADNR nu este la cote prea inalte.
Eu cred ca loturile 1 si 5 pot fi finalizate in 4-5 ani din acest moment. Loturile 2, 3,4 pot fi finalizate in 8-10 ani.
Este important sa continuam presiunea publica si la acest moment cred ca trebuie axata pe:
 1.licitatie tunele LD2
2. Finalizare licitatie S1 si S5 din PiSi
3. Licitatie S2 din PiSi



Sunt optimist pentru ca nu avem tuneluri lungi si toate tipurile de structuri au mai fost deja realizate in alte proiecte.
Daca aveam un tunel de 10km nu mai eram optimist.
In rest stim ca o sa mearga greu cu relocari de utilitati dar daca ne uitam pe fiecare sectiune nu sunt mult mai multe decat au fost pe alte tronsoane de autostrada deja realizate in Romania
16
Din mers / Re: [CT] Reabilitarea si extinderea plajelor
« Last post by Harry on Today at 05:08:53 PM »
licitatia blocata iar de contestatii
17
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by dr4qul4 on Today at 04:49:52 PM »
mie mi se par foarte multe podurile peste Topolog. un rau drept, fara meandre, care are o latime de sub 100 m (albia). Podurile au undeva la 3-4-500 m, adica sunt pe diagonala.
Si nu inteleg de ce, se putea merge pe un singur mal, cu vreo 2 exceptii (sate), dar chiar si acolo se putea traversa cu deranj mult mai mic decal la oarja pe A10
18
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Ionut on Today at 04:49:36 PM »
Mai simplu.

Podurile si viaductele de pe Sectiunile 1 si 5:
- in memoriu = 9330 metri
- in SF final - licitatie lucrari = 8081,7 = 86,62% din memoriu

Acum imi dau seama ca optimizarea pe sectiunile 2, 3 si 4 nu poate fi mai jos de 80% pentru ca e vorba de zona de munte. Greu de crezut ca vor putea face multe modificari fata de memoriu, mai ales avand in vedere rigorile impuse de acordul de mediu. Asadar cifra de 85% optimizare poduri+viaducte este mai mult decat optimista, avand in vedere ca optimizarile pe S1+S5 au fost la aproape 87%.
19
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Ionut on Today at 04:45:50 PM »
^^ Am calculat si pentru S5.

Sectiunea 5 km 92+600-km 122+950 - vedeti plansele aici.

1. Pod DJ704H km 92+900, lungime 126,5 m (optimizat de la 200 m)
2. Pod canal Arges km 93+665, lungime 686 m (optimizat de la 750 m)
3. Pod canal Arges+drum+DC 209 km 96+870, lungime 493 m (optimizat de la 650 m)
4. Pod regularizare Arges+mlastina km 97+550, lungime 332,5 m (optimizat de la 400 m)
5. Pod regularizare Arges+drumuri locale km 100+230, lungime 130 m (optimizat de la 200 m)
6. Pod valea Tutana km 102+662, lungime 99 m (optimizat de la 150 m)
7. Pod Arges+canal Arges km 104+500, lungime 531,3 m (optimizat de la 600 m)
8. Pod/viaduct DN7C km 105+700, lungime 211 m ST, lungime 206,5 m DR (NU ESTE IN MEMORIU!) --- Nu imi dau seama de ce asta nu este in memoriu, e posibil in memoriu sa fi fost vorba ca DN7C sa vina peste autostrada. In SF avem autostrada peste DN7C.
9.  Pod Valsan+mlastina km 110+190, lungime 575,5 m (optimizat de la 650 m)
10. Pod Arges+drumuri km 111+400, lungime 292 m (optimizat de la 350 m)
11. Pod km 112+096, lungime 86,5 m (optimizat de la 100 m)
12-eliminat. Pod canal Arges eliminat, autostrada va fi pusa pe un podet (optimizat de la 90 m)
13. Pod mlastina km 112+632, lungime 697 m (optimizat de la 790 m)
14. Viaduct evitare zona siguranta CF+dig lac Budeasa km 116+125, lungime 818,5 m (optimizat de la 950 m)
15. Viaduct peste DN7 in nod Bascov km 122+146, lungime 185,1 m (NU ESTE IN MEMORIU!) --- probabil nodul a fost regandit...

Lungime totala optimizata: 5263,9 metri STANGA (89,5% din memoriu)
Lungime totala memoriu: 5880 metri

Mda, aici optimizarea este foarte mica! Hai sa fim indulgenti si optimisti si sa zicem ca putem optimiza structurile la 80% din ce este in memoriu. Chiar si asa, tot raman cifrele impresionante la nivel de structuri!
20
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Goldmund on Today at 04:23:05 PM »
Daca s-ar fi inceput constructia la A1 intre Pitesti si Sibiu acum vreo 10 ani, cand majoritatea dintre noi credeam ca o vor incepe, acum am fi vorbit doar de finalizare, intarzieri, de poze superbe facute de un coleg.  Asa am avut doar amanari, am avut parte de studii de (pre)fezabilitate. Macar sa o inceapa in acest deceniu. Rabdarea nu a fost  descoperita pentru a invata limba germana, dupa cum a scris Mark Twain cu alte cuvinte, ci pentru a urmari cum se construiesc autostrazile in Romania.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10