Recent Posts

Pages: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Autostrazi / Re: Autostrada A10 Sebes-Turda
« Last post by alin_simeriaveche on Today at 07:57:19 PM »
Ionut apreciez mult dorinta si efortul tau de a interveni pentru acest lucru. Pacat, dar dupa cum spui, pupam lotul 4 la anul si sper sa nu fie si la multi ani  :D
12
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Ionut on Today at 07:52:53 PM »
Pentru PiSi vor intinde termenul de evaluare oferte pana cand iese AM (sau pana in momentul in care emiterea AM este iminenta). Garantat.
13
Autostrazi / Re: Autostrazi in Romania: discutii diverse si proiecte
« Last post by Ionut on Today at 07:51:59 PM »
Modificari pentru ST3 si ST4...

14
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by alin_simeriaveche on Today at 07:50:00 PM »
destul de mult s-au intins cu termenul. Ma gandeam ca vine Mos Craciun si ne aduc constructori in Decembrie.
15
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Ionut on Today at 07:47:16 PM »
Evaluarea ofertelor pentru Sectiunea 5 PiSi amanata pana pe 15.02.2018. Aceeasi data este si pentru Sectiunea 1.
16
Preiau cateva informatii de la "ëlectrici": https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=209&t=4137#p259682

La finalul saptamanii trecute au fost instalate tablierele podurilor pietonale si s-a betonat tablierul podului mare pe sensul M.Bravu->Vacaresti (zona  cu armaturi din postarea precedenta)...

O poza de duminica seara...


Si 3 poze de astazi




Iar aici podul mare proaspat betonat

17
Drumuri Expres / Re: Drum Expres DX Centura Techirghiol
« Last post by Ionut on Today at 07:25:40 PM »
Ah nu functioneaza asa.

Tu ai o lista de proiecte. Cand licitezi, stii daca acel proiect este pe lista de finantare. Si scrii asta in SEAP (finantare POIM). Dar cand lansezi licitatie nu este musai sa ai toate actele in regula si contractul de finantare semnat. :) Asta pentru ca asa castigi mult timp. Ti se da un OK de principiu (se trece proiectul X pe lista de proiecte POIM) si apoi incepi sa pregatesti documentatia pentru a semna contractul de finantare.

O sa pun pe forum o lista cu contractele de finantare POIM - care sunt semnate, care respinse, care "in progress".
18
Drumuri Expres / Re: Drum Expres DX Centura Techirghiol
« Last post by Harry on Today at 07:19:44 PM »
Undeva eu tot nu pricep ceva. Ei au lansat inainte toate licitatiile alea fara a avea buget asigurat?
19
Autostrazi / Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by cristi5 on Today at 07:16:53 PM »
Cristi cu tot respectul aici nu ai dreptate. Faptul ca ai stat tu duminică seara sau luni dimineața 5 minute pe marginea drumului nu e concludent.

N-am stat 5 minute, am fost cateva ore in zona duminica si luni. Si am vazut predominant TIRuri pe DN68A, mai ales luni.

Dar nici asta nu e concludent!! Ce vreau sa spun e ca chiar daca noi stam in coloana exasperati si ne inchipuim ca coloana tine pana-n Soimus sau Margina, nu e asa. Observarea traficului de pe margine m-a facut sa inteleg asta mai bine.

Deasemenea imi inchipui ca un expat care vine in vacanta odata cu multi altii si vede varful de trafic cauzat de acea vacanta va spune "asa nu se mai poate!", dar nu cunoaste traficul din restul anului, care nu e deloc neglijabil pt un DN, dar nu e ca in varful de trafic.

Pe DN7 la vest de Sacamas am fost cam jumatate de ora luni, dar comparativ cu DN68A era pustiu rau... iar faptul ca nu se prea merge spre Arad via DN7 mi-a fost confirmat de un localnic celebru si de obicei bine informat.

Nimic din toate astea nu e concludent. Daca am avea MZA-urile pe A1 Simeria-Deva si Margina-TraianVuia, DN68A Sacamas-Margina, DN7 Deva-Soimus, Soimus-Sacamas si Sacamas-Ilia, am putea avea o discutie aplicata. Dar din ce stiu pe surse si am confirmat bine de tot in teren (chiar ma asteptam la mai mult trafic!) cam pe acolo suntem.

Nu contest, DN68A are coloane nasoale pentru un DN prost si serpuit, dar coloana continua pe 10-15km nu cred ca e o aparitie frecventa in trafic normal (fara accidente, bariere, etc)

Ma gandesc ca pt localnici e foarte frustrant sa astepte *minute* sa poata intra pe drumul lor care altadata era linistit. Dar un minut la o coloana care merge cu 60 inseamna o coloana de un kilometru. O coloana lunga dar departe de ambuteiaj.  Oricum pe panourile "tough road ahead" ar trebui sa scrie si "fiti draguti cu localnicii ca nu-s multi!"
20
Rutier / Re: Siguranta circulatiei rutiere in Romania
« Last post by miahi on Today at 07:15:24 PM »
^

Pentru ca primăria Afumați trebuie sa aibă grija de cetățenii ei nu o companie de drumuri.
Compania de drumuri își face treaba sporind siguranța rutiera pe drumul respectiv, autoritatea locala își face treaba ei sporind confortul cetățenilor în aria drumului respectiv. 
Într-o lume normala cele 2 autorități ar conlucra și s-ar rezolva problemele cu compromisuri de fiecare parte în beneficiu cetățenilor - localnici sau în tranzit.
Lumea normala nu este în Romania unde fiecare așteaptă sa facă ălalalt ceva și când face sa îl luxeze pentru ca lui nu ii iese ceva.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 10