Recent Posts

Pages: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by Germany on Today at 04:14:46 PM »
Dacä lucrau vreo 10.000 chinezi, poate terminau anul ästa ;)

Haideti totusi sä ne multumim cu progresul lucrärilor din Martie (de când au primit AC) si pânä în prezent.
12
Autostrazi / Autostrada A10 Sebes-Turda
« Last post by cristi5 on Today at 03:14:33 PM »
^ se poate afla usor daca Porr a coborat linia rosie (ceea ce e o optimizare daca poate reduce inaltime la ramblee sau poate inlocui pod cu rambleu) orice telefon cu GPS bun arata altitudinea cu un app gen Altimeter+

Se poate lua si o altitudine de referinta, de exemplu in DN, la intersectia cu DC86
46°26'19.6"N 23°48'12.2"E
https://goo.gl/maps/nz9v5H4hYeE2D

avem conform google elevation

https://www.freemaptools.com/elevation-finder.htm
295.3 m or 968.9 feet
Location :46.43878,23.80338

Apoi se compara altitudinea masurata in DN cu cea masurata pe A10 la debleu sau in apropiere. Folosind referinta se poate masura si cu un altimetru analog, bazat pe presiunea atmosferica (sau cu un barometru), pt ca conteaza numai diferenta de altitudine intre cele 2 puncte.

Nu stiu daca altitudinea din Google Elevation are aceeasi referinta cu cea folosita la proiectare ("nivelul marii" e o notiune relativa). Dar se poate afla bazat pe coordonatele de mai sus.
13
Autostrazi / Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Last post by podariudan on Today at 02:39:21 PM »
Foreza in actiune astazi pe la 13:00 pe Popasului  :banana2:. Din pacate fara poze,
14
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by tom_sawyer on Today at 02:19:53 PM »
Filmarea de pe LD4 in Adevarul.

Contine si o minciuna gogonata a lui Cuc:
„Situaţia de pe Lotul 4 al Autostrăzii se prezintă în parametrii normali, iar antreprenorul român a reasumat termenul de finalizare a lucrării pentru finele lui 2017”, informa, în iulie 2017, ministrul Transporturilor.

UMB nu si-a asumat niciodata finalizarea anul asta. Nici vorba de asa ceva.
Cuc minte cum respira.

Ionut, totusi se pare ca si-a asumat... Uite aici, minutul 0:30:

Sa ne reamintim: in acest clip din Aprilie, "reprezentantul constructorului" (cel a carui mutra se vede in dreapta in imaginea statica) afirma ca "vom face totul"  ca sa termine pana la sfarsitul anului.

Este clar ca nu va fi gata. Numai daca ne uitam la jonctiunea de la Soimus, unde este mult de facut sub trafic si cu mutarea DN. Sau la viaductul de la capatul cu CF al dealului cu lilieci, care in ultimele imagini pe care le-am vazut nu iesise din pamant. Si nici in pamant nu stim daca exista toate coloanele.
15
Lucrari si proiecte / Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Last post by adi on Today at 02:16:16 PM »
Mai buna tampenia asta decat cozile ce ar putea bloca o banda de circulatie

Te doare acceleratia sa mai mergi 200m in oricare directie si sa intorci in siguranta ca apoi sa faci dreapta civilizat?
16
Autostrazi / Re: Autostrada A10 Sebes-Turda
« Last post by cutter on Today at 01:52:40 PM »
Referitor la alunecarea de teren de pe Sebeș-Turda lotul 4, surprinzător în Studiul de Fezabilitate (SF) această zonă era identificată ca necesitând consolidări (similare celor care se vor executa acum ca urmare a alunecării).

Câteva planșe din SF, în continuare.

În primul rând un plan de situație. Debleul respectiv este între pozițiile kilometrice 62+200-62+450 (pentru cine nu știe pozițiile kilometrice se scriu ca 62+200 și înseamnă 62km și 200 de metri), deci pe o lungime de 250 de metri.



Observăm că linia roșie este la 317m altitudine deasupra mării și că săpătura maximă apare la poziția 62+300 unde cota naturală a terenului (în axul drumului) este 330m, deci debleul are acolo 13m adâncime (săpătura va fi mai adîncă mai "spre deal", pe partea stînga a proiectului).

O primă observație ochiometrică (debleul pare mai adânc) ar fi că proiectul Porr pare să fi coborât linia roșie mai jos, dar nu am date în această privință.

În studiul geotehnic din SF apare un foraj pentru acest debleu:



Poziția exactă a forajului este aici: https://goo.gl/maps/ej5n3HUT3aS2

Iar fișa forajului (poziția kilometrică de pe fișă este greșită sau conform unei vechi numerotări a proiectului, probabil cea pentru drum expres din 2007):




Și ceva informații despre litologia zonei:



În final, iată și consolidările propuse în studiul de fezabilitate pentru zona de debleu:



---

În mod evident, în proiectul tehnic elaborat de Porr aceste consolidări au dispărut, dar ca urmare a alunecărilor de teren s-a refăcut recent proiectul pe acea zonă și va fi executat ceva similar (coloane forate, drenuri, zid de sprijin). Promisiunea (pe care am auzit-o cu toții în mod public) este că în 2 luni vor fi gata aceste consolidări. Ar trebui să fie un șantier spectaculos, să le urăm succes.

---

În final, menționez că toate aceste informații de mai sus sunt publice (de pe SEAP), trebuie doar ceva răbdare pentru a săpa după ele.


17
Auto Moto Velo / Re: Industria auto in Romania
« Last post by dr4qul4 on Today at 12:17:29 PM »
In Maroc mai mult sunt ansamblate. Mare parte din piesele ajunse acolo se fac tot la noi.
18
Şi completare închiderea firului II Bârzava - Conop din 25.09.2017 până în 25.04.2018
19
Auto Moto Velo / Re: Industria auto in Romania
« Last post by voicul on Today at 11:40:27 AM »
Ajuta la mandrie si orgoliu national.  :)
20
Incepe distracția  pe subtronsonul 2a :Paulis lin.1,2,III,6,7 =25.09.17-25.04.18 ; Ghioroc lin.1,II,8= 09.10.17-09.05.18 !
Pages: 1 [2] 3 4 ... 10