Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Rutier / Re: Discutii cu si despre CNAIR
« Last post by tom_sawyer on Today at 03:51:21 PM »
Astazi, duminica, au postat un nou comunicat de presa kilometric cu "maretele realizari" pe site-ul oficial, daca sunteti curiosi...
2
Rutier / Re: Siguranta circulatiei rutiere in Romania
« Last post by dumbravaandrei on Today at 03:34:18 PM »
pe oricesector de 2+2 trebuie NJ / separator.
Nu e primul accident in zona aia, nici ultimul...
3
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by wifi on Today at 03:28:06 PM »
Deja zona dintre viaductul nod Soimus si deal 1 este problemtica, este zona inundabila. Acolo a stat in anii 70 apa pana la acoperis la casele alea.
4
Autostrazi / Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« Last post by voicul on Today at 03:08:01 PM »
"Lucrările la acest pod stagnau încă de la rezilierea contractului cu compania americană Bechtel, pe Autostrada Transilvania. Prin noua strategie de abordare a proiectelor, adoptată în 2017, CNAIR SA a reuşit să deblocheze documentaţia şi să semneze în luna octombrie anul acesta contractul, cu un antreprenor care a reluat lucrările. "

Ce ne faceam daca nu exista CNAIR?
Probabil am fi ramas la stadiu de dat vina pe CNADNR care nu s-a ocupat de treaba.
Mare - mare de tot - noroc c'au venit astia de la CNAIR!
6
Autostrazi / Re: Autostrada A1 Bucuresti-Nadlac
« Last post by AdrianB1 on Today at 02:17:10 PM »
Am mai spus-o, acolo solutia corecta era mutarea albiei raului Mures si constructia autostrazii pe terenul astfel eliberat. Cu refacerea partiala sau totala a podului CF peste Mures. Fara afectarea DN si fara afectarea dealului. Si fara o urcare puternica urmata de coborare.
Era posibil asa ceva, dar nu foarte simplu; trebuia escavata albia noua, dar nu se poate folosi ca umplutura pentru albia veche. De asemenea ar fi fost nevoie de betonare pe partea nordica pentru ca altfel eroziunea ar fi sapat treptat pana la autostrada, iar betonarea albiei ar fi fost foarte problematica din punct de vedere al acordului de mediu. Probabil solutia cu 2 poduri mentionata mai sus era la fel de buna, desi scumpa.
7
Am avut un drum de la Teius la Savirsin ieri; drum lung, prea lung asi zice pentru o asemena distanta. Fotografii nu am reusit sa fac, insa am cateva vesti bune:

In gara Coslariu primele linii cat si peronul par a fi gata (sinele si catenara sunt montate). Practic, se poate circula pe linie noua de la Teius la Santimbru, desigur pe firul II nou. Ma astept ca in cateva luni sa mute circulatia. Inca se circula prin triaj.

In halta Santimbru peronul firului II este pregatit, inconjurat cu gard temporar portocaliu.

Gara din Alba Iulia apropie de finish, desi tot pe liniile 4 si 5 se circula.

Pentru aceste trei lucruri nu bag mana in foc, era intuneric dar parca:

1. La Tartaria au construit peron pentru firul II, parca in proiectul initial era sa dispara aceasta halta. Au schimbat proiectul sau imi aduc aminte eu gresit? Aveti informatii?

2. Acest pod parea a fi gata cu sinele noi montate.

3. Podul de la Balomiru de Camp de pe firul II nu se vedea, era pusa un fel de prelata-cort, acoperit totul, semn ca se lucreaza indiferent de vreme.

Desi din tren mai mult nu am vazut, la tunelul Turdas, in capatul vestic traficul rutier este restrictionat pe o singura banda si dirijat de semafor.

La supratraversare (capatul estic al tunelului) era lumina, dar am impresia ca mai mult pentru pazitul utilajelor. Nu se lucra la ora 6 seara (sambata).

La iesire din Simeria spre Deva au aparut cateva tarusi si semne pe bornele km de la CF, mai ales in zona podului peste Cerna.

De la Deva pana la Gurasada, nu am vazut miscare, dar nici intre Ilteu si Savirsin. Singura chestie era ca peste tot asteptau marfarele, semn ca circulatia a fost restrictionat drastic intre Deva si Arad odata cu inceperea lucrarilor.

In gara Savirsin nicio miscare, toate liniile pot fi folosite, dar si aici asteapta marfarele.

Accentuez faptul ca drumul era foarte lung, fiindca odata cu noul mers in loc sa scada timpii de mers, si aici ma refer la Teius - Simeria tot peste 2 ore se face pe distanta de 73 km. Vitezele tot cresc pe santier insa asta nu se vede si in mersul trenurilor. Astfel trenul meu era timpuriu in fiecare gara exceptie fiind intervalul Teius - Alba Iulia unde a ajuns la timp, fiindca la Coslariu inca se circula prin Triaj.

16.12.2017
8
Autostrazi / Re: Autostrada A10 Sebes-Turda
« Last post by elion on Today at 01:47:43 PM »
Lotul 2 zona podului Sâncrai








9
Autostrazi / Re: Autostrada A7 Ploiesti-Bacau-Siret
« Last post by Ionut on Today at 01:38:14 PM »
A ajuns la Gheran. Si probabil si la Carsten.
10
METROREX / Re: [B] [Constructie] M5 Drumul Taberei-Pantelimon
« Last post by Ionut on Today at 01:37:19 PM »
Nu ma pricep, dar cred ca trebuie sa mergi pe jos. :) Mai ales că o să fie 10 trenuri dacă am inteles bine. Bombardier de pe alte magistrale.
Pages: [1] 2 3 ... 10