News:

Video dronă 15.03 A3 Nădășelu-Poarta Sălajului.

Main Menu

Recent posts

#1
[B-IF] Proiecte / Re: [B] DNCB Centura Bucuresti
Last post by lone_wolf32 - Today at 11:52:34 AM
Quote from: Siciltir on Today at 10:28:48 AMCred că ar trebui luat in calcul si un pasaj pe DNCB la Petrom Rudeni. Acolo e ambuteiaj toată ziua, indiferent de ora.

In zona aia o sa treaca un DR.
Deci pasaj va fi si probabil nu va mai fi acel giratoriu
#2
Autostrăzi (A) / Re: Noduri noi pe autostrăzile...
Last post by mirceaeliade - Today at 11:41:12 AM
QuoteElaborare Studiu de Fezabilitate Noduri rutiere pentru asigurare conectivitate la Autostrada A7, Tronson Buzau – Focsani in zona Boboc - Cochirleanca, Autostrada A2 in zona Fetesti-Borcea si la Autostrada A0 in zona Clinceni

1. Ofertant unic : Like Consulting SRL

2. Ofertant unic : INCONS

3. Ofertant unic : BRIDGE CONSULT

4. Ofertant unic : ECO GEODRUM

5. Asociere : Mem Project Construct S.r.l (Leader), DAROCONSTRUCT
#3
[B-IF] Proiecte / Re: [B] DNCB Centura Bucuresti
Last post by irirat - Today at 11:41:06 AM
^ Să lege ce cu ce?
#4
Energie / Re: Surse de energie: discutii...
Last post by Harry - Today at 11:40:10 AM
pe pagina de facebook a senatului se transmite live summitul energiei de la Bucuresti

https://www.facebook.com/SenatulRomaniei/?locale=ro_RO
#5
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A1 București-Nă...
Last post by mirceaeliade - Today at 11:37:06 AM
Cred ca singurul imbold real care il pot avea politicienii e sa li se aduca aminte ca Grinda a promis 250km pe 2023+2024.  Si PiSi5 cred ca ar fi contat mult in matematica respectiva.  Poate daca li se face rusine (f improbabil) ca au promis 250 si nu prea se aproprie de borna auto-impusa, atunci poate o lasa mai usor cu podul de la Braila si isi vad de treaba cu receptiile, fie si ele mai pe repede-inainte cum deja fac cu UMB de ani.
#6
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by slartibartfast - Today at 11:35:26 AM
Trebuie să lucreze bine în ritm constant și susținut ceva mai multă vreme ca să putem spune că se vede mâna lui Intrakat. Că spike-uri din astea au mai fost, urmate de luni întregi de lălăială.
#7
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A0 Centura Bucu...
Last post by dumbravaandrei - Today at 11:15:25 AM
@FakeML evaluarea aia se face pana iei hotararea sa ii cumperi. Face parte din etapa de Due-Dilligence intr-o achizitie de companie. Asa ca Intrakat stie deja la virgula ce se intampla in proiectele Aktor.
Nu vad nimic diferit in acest contract fata de ce faceau si inainte pe alte contracte. Mi-e greu sa vad ceva influenta de la Intrakat, dar nici nu cunosc culisele.
#8
Feroviar / Re: Gari, statii, depouri si r...
Last post by etravel - Today at 11:14:59 AM
Quote from: Dragosdimitrescu on March 10, 2024, 10:06:52 PMIn iarna am solicitat dezapezirea pasarelei la Primaria S1, care a raspuns ca a inaintat la ADP S1 solicitarea si care a raspuns ca nu este in administrarea sa ci a CFR.
Si urmarea care a fost? A ramas cum au stabilit? Cred ca, pana a raspuns ADP S1, s-a topit zapada.  :(
#9
Autostrăzi (A) / Re: Autostrada A7 Ploiești-Mil...
Last post by Cetatean - Today at 11:09:18 AM
Am mai sesizat un aspect legat de turnare. In genetal straturile inferioare,atat stabilizat cat si Ab2,se toarna "la fir" care este pus in cota de topografi. Asta se face din 3 mari motive:
- respectare proiect
- preluare diferente de la strat de forma
- precizie cat mai maree la asternere asfalt

N-o sa reusesti sa pui stratul de forma la mm.
Apoi daca stabilizatul il ai cf proiect de 25 cm,o sa vrei sa il pui cat mai aproape de 25 cm +/- 1 cm pentru ca asfalatul o sa vrei sa il pui cat mai aproape de grosimea din proiect.
Pentru straturile superioare,se merge pe "copiere" si se toarna la groisme.
De aceea, "valurile" le preiei si rezolvi in straturile inferioare.

In varianta asta,rapida,probabil au pierdere foarte mare atat la asflat cat si la stabilizat. De urmarit cum va iesi uzura.
#10
Drumuri Expres (DEx) / Re: Drumul Expres DEx11 Arad-O...
Last post by reed - Today at 11:06:48 AM
O sa fie prapad cu nodul A11/A3. Multi o sa intoarca pe bucla inapoi.Desi nu se vede pe harta proiectelor de infrastructura sau pe Gmaps,decat in Streetview, este un pasaj inainte de vama.S-ar putea face usor un seminod   ca alternativa de intoarcere.