Salutare! Este timpul pentru primul jurnal de calatorie. Vor veni multe poze. :)
Vor fi doua seturi distincte:
1. drumul Bucuresti-Pitesti-Craiova-Severin-Caransebes-Lugoj-Timisoara
2. retur, Timisoara-Arad-Deva-Orastie-Sebes-Sibiu-Rm Valcea-Pitesti-Bucuresti
Highlights:
- Severin-Orsova, drumul este complet reabilitat si este absolut superb, in buza Dunarii, viaduct dupa viaduct, peisaj incredibil
- centura Domasnea, e gata, doar pe alocuri se mai lucra
- centura Caransebes, inca in lucru, dar deschisa
- A1 Timisoara-Arad
- poze din zona Uroi (nod Simeria) de pe A1 Deva-Orastie
- poze din segmentul facut de Impreglio de pe Orastie-Sibiu facute dintr-o zona tip "belvedere"
- poze cu tunelul de pe Orastie-Sibiu din zona Sacel
- A1 Sibiu bypass cu varfurile Fagarasilor inzapezite si vizibile din autostrada asa cum vedeti Alpii prin Austria sau Elvetia
Aveti rabdare, sunt multe poze, verificati threadul des. :)
Enjoy! :cheers:
Asadar, sa incepem...
Mai intai cateva poze cu A1 Bucuresti-Pitesti. Puteti vedea cam singurele elemente moderne de pe autostrada asta, mai precis panourile de informare si camerele care verifica rovinieta.
(http://img209.imageshack.us/img209/8145/p1110685.jpg)
(http://img191.imageshack.us/img191/971/p1110686.jpg)
(http://img198.imageshack.us/img198/5513/p1110688k.jpg)
(http://img214.imageshack.us/img214/9852/p1110691.jpg)
Soarele rasarind in oglinda :)
(http://img821.imageshack.us/img821/6588/p1110694z.jpg)
Pasajul peste calea ferata de la Ciochiuta (DN6).
(http://img842.imageshack.us/img842/2980/p1110721g.jpg)
(http://img59.imageshack.us/img59/5891/p1110726n.jpg)
(http://img252.imageshack.us/img252/8372/p1110727.jpg)
(http://img828.imageshack.us/img828/8580/p1110731x.jpg)
Centura Drobeta Turnu Severin aka DN CDTS. 8)
Ne apropiem...
(http://img267.imageshack.us/img267/4808/p1110738.jpg)
(http://img221.imageshack.us/img221/4687/p1110739q.jpg)
Intrarea pe centura dinspre Bucuresti, ma rog, Craiova.
(http://img69.imageshack.us/img69/2371/p1110743w.jpg)
Centura Drobeta Turnu Severin (DN CDTS), in continuare...
Centura DTS este finalizata complet, nu se intra deloc prin oras. Traficul de vineri dupa-amiaza foarte lejer.
(http://img827.imageshack.us/img827/9833/p1110745h.jpg)
(http://img846.imageshack.us/img846/65/p1110750h.jpg)
(http://img832.imageshack.us/img832/7797/p1110753s.jpg)
(http://img828.imageshack.us/img828/1406/p1110755.jpg)
(http://img17.imageshack.us/img17/6546/p1110759a.jpg)
(http://img41.imageshack.us/img41/7681/p1110760.jpg)
Daca nu ma insel teava aia imensa a fost lasata asa de izbeliste in mijlocul drumului pentru ca s-a cerut o suma astronomica pentru relocarea ei. :|
(http://img221.imageshack.us/img221/3975/p1110762p.jpg)
Ultima parte cu CDTS.
(http://img198.imageshack.us/img198/644/p1110764y.jpg)
(http://img805.imageshack.us/img805/2244/p1110767.jpg)
(http://img585.imageshack.us/img585/5769/p1110769a.jpg)
(http://img600.imageshack.us/img600/4751/p1110770.jpg)
(http://img826.imageshack.us/img826/4395/p1110771u.jpg)
Finalul centurii:
(http://img560.imageshack.us/img560/1828/p1110777e.jpg)
Dupa iesirea de pe CDTS avem o priveliste frumoasa... cu Taverna Sarbului. :)
(http://img822.imageshack.us/img822/4199/p1110779s.jpg)
(http://img804.imageshack.us/img804/7805/p1110782.jpg)
(http://img20.imageshack.us/img20/3994/p1110784h.jpg)
Taverna Sarbului, din parcare. Au mai facut o terasa draguta de ultima data cand am fost eu in zona.
(http://img217.imageshack.us/img217/4870/p1110789u.jpg)
Spre Orsova... mi-a placut mult amenajarea acelei fantani.
(http://img829.imageshack.us/img829/2053/p1110793.jpg)
Mai departe...
(http://img14.imageshack.us/img14/5721/p1110794p.jpg)
(http://img40.imageshack.us/img40/1807/p1110795c.jpg)
Zona Portile de Fier.
(http://img703.imageshack.us/img703/3635/p1110798l.jpg)
Spre prietenii sarbi...
(http://img862.imageshack.us/img862/3096/p1110799s.jpg)
Incepem unul dintre cele mai frumoase si mai spectaculoase segmente de drum din Romania si din Europa, imi permit sa spun (si m-am plimbat ceva prin Europa). Este vorba despre DN6 intre Drobeta Turnu Severin si Orsova, un drum in "buza" Dunarii, plin ochi de viaducte superbe, cu o vedere perfecta de sus peste Dunare. Cuvintele sunt de prisos.
Drumul este COMPLET reabilitat, nu se lucreaza deloc. Nu poti cere mai mult, poate doar o autostrada in zona... dar asta e alta poveste. Doar atat va spun: daca aveti vreodata drum prin zona sau in zona, NU RATATI! Poate aveti noroc de vreme buna asa cum am avut eu. Superb!
Sa incepem...
(http://img27.imageshack.us/img27/4460/p1110801v.jpg)
(http://img163.imageshack.us/img163/1968/p1110802.jpg)
(http://img804.imageshack.us/img804/6845/p1110804.jpg)
(http://img196.imageshack.us/img196/3636/p1110805j.jpg)
(http://img849.imageshack.us/img849/3986/p1110806f.jpg)
(http://img857.imageshack.us/img857/3319/p1110808u.jpg)
Continuare... un tunel :)
(http://img267.imageshack.us/img267/7886/p1110809.jpg)
(http://img259.imageshack.us/img259/71/p1110810.jpg)
(http://img851.imageshack.us/img851/9104/p1110811t.jpg)
Sa mergem mai departe... pozele nu arata suficient de bine cat de minunat este acest drum.
(http://img198.imageshack.us/img198/7092/p1110812i.jpg)
(http://img59.imageshack.us/img59/8406/p1110815s.jpg)
(http://img252.imageshack.us/img252/4738/p1110816x.jpg)
(http://img600.imageshack.us/img600/7861/p1110817n.jpg)
(http://img43.imageshack.us/img43/7166/p1110818.jpg)
(http://img607.imageshack.us/img607/7656/p1110819.jpg)
(http://img684.imageshack.us/img684/593/p1110820f.jpg)
Si mai departe...
(http://img824.imageshack.us/img824/1030/p1110822.jpg)
(http://img688.imageshack.us/img688/871/p1110824.jpg)
(http://img716.imageshack.us/img716/999/p1110825n.jpg)
(http://img820.imageshack.us/img820/9420/p1110826c.jpg)
(http://img822.imageshack.us/img822/6822/p1110828.jpg)
(http://img560.imageshack.us/img560/8408/p1110829q.jpg)
(http://img715.imageshack.us/img715/5642/p1110831b.jpg)
Fiti atenti la solutia aleasa pentru stabilizarea versantilor. Initial mie mi s-a parut extrem de dubioasa. Seamana cu un beton rugos, aruncat asa la intamplare pe versant. Insa la fata locului si daca te uiti de departe, nu pare o solutie rea, strict vizual vreau sa spun. Arata cel putin decent, DIN DEPARTARE. Cand esti aproape intr-adevar arata artificial, o solutie cumva fortata.
Poate specialistii de pe-aici ne pot da detalii... de ce s-a ales solutia asta si nu alta.
(http://img707.imageshack.us/img707/2096/p1110832i.jpg)
(http://img819.imageshack.us/img819/4408/p1110833e.jpg)
(http://img840.imageshack.us/img840/6848/p1110834.jpg)
(http://img844.imageshack.us/img844/121/p1110835.jpg)
(http://img826.imageshack.us/img826/9831/p1110836.jpg)
(http://img4.imageshack.us/img4/6686/p1110837t.jpg)
Continuam spre Orsova si ne apropiem de un alt tunel.
(http://img837.imageshack.us/img837/1903/p1110839.jpg)
(http://img69.imageshack.us/img69/6345/p1110840.jpg)
(http://img826.imageshack.us/img826/4076/p1110842.jpg)
(http://img819.imageshack.us/img819/4462/p1110843w.jpg)
(http://img809.imageshack.us/img809/5760/p1110844.jpg)
(http://img855.imageshack.us/img855/6133/p1110846.jpg)
(http://img214.imageshack.us/img214/5440/p1110847h.jpg)
Mini-tunelul de aproape.
(http://img694.imageshack.us/img694/2120/p1110849.jpg)
(http://img842.imageshack.us/img842/6950/p1110852.jpg)
Cui trebuie sa multumim :)
(http://img804.imageshack.us/img804/592/p1110855.jpg)
Ultimele din zona viaductelor, in apropiere de Orsova.
(http://img813.imageshack.us/img813/5324/p1110856.jpg)
(http://img193.imageshack.us/img193/7488/p1110857h.jpg)
(http://img856.imageshack.us/img856/6672/p1110859l.jpg)
(http://img52.imageshack.us/img52/6725/p1110860y.jpg)
(http://img215.imageshack.us/img215/9303/p1110864e.jpg)
Intrarea in Orsova. Se vede viaductul peste Cerna.
(http://img546.imageshack.us/img546/9125/p1110868.jpg)
(http://img835.imageshack.us/img835/7837/p1110869u.jpg)
Ajungem la Domasnea unde au dat drumul la centura. Ura!!!
Totusi, se mai lucreaza, asa cum veti vedea din imagini.
Asadar, centura Domasnea! :)
(http://img856.imageshack.us/img856/3603/p1110876y.jpg)
(http://img268.imageshack.us/img268/9123/p1110879p.jpg)
(http://img401.imageshack.us/img401/1827/p1110880q.jpg)
(http://img88.imageshack.us/img88/866/p1110883.jpg)
(http://img855.imageshack.us/img855/74/p1110886.jpg)
(http://img854.imageshack.us/img854/7838/p1110893.jpg)
(http://img820.imageshack.us/img820/3605/p1110895.jpg)
In continuare, centura Domasnea. Va spuneam ca tot se mai lucra pe ici pe colo, baietii astia faceau stabilizare de versant, cred.
(http://img6.imageshack.us/img6/48/p1110896b.jpg)
(http://img341.imageshack.us/img341/4319/p1110897l.jpg)
Centura Domasnea, ultimele poze.
(http://img94.imageshack.us/img94/7110/p1110899.jpg)
(http://img828.imageshack.us/img828/6600/p1110900z.jpg)
(http://img851.imageshack.us/img851/4391/p1110902l.jpg)
(http://img859.imageshack.us/img859/565/p1110903a.jpg)
(http://img192.imageshack.us/img192/7213/p1110905e.jpg)
(http://img210.imageshack.us/img210/3414/p1110907r.jpg)
Centura Caransebes este, eh, aproape gata. De fapt, din ce se poate vedea se lucreaza in multe locuri si, SPER, ultimul strat de asfalt (cel de uzura, evident) nu este turnat. Zic asta pentru ca stratul actual este in multe locuri deteriorat.
Ce m-a frapat sunt rigolele imense, probabil se pregatesc pentru potop. E bine, nu zic, doar m-am mirat.
Asadar... Centura Caransebes!
Capatul dinspre Severin:
(http://img10.imageshack.us/img10/8282/p1110909s.jpg)
(http://img267.imageshack.us/img267/5464/p1110910k.jpg)
(http://img16.imageshack.us/img16/8376/p1110912p.jpg)
(http://img842.imageshack.us/img842/9421/p1110913.jpg)
(http://img828.imageshack.us/img828/1974/p1110915r.jpg)
(http://img32.imageshack.us/img32/2295/p1110917i.jpg)
Centura Caransebes, continuare.
(http://img688.imageshack.us/img688/8503/p1110920.jpg)
(http://img109.imageshack.us/img109/7962/p1110922v.jpg)
(http://img252.imageshack.us/img252/382/p1110925.jpg)
(http://img31.imageshack.us/img31/8451/p1110926.jpg)
(http://img842.imageshack.us/img842/7798/p1110927f.jpg)
(http://img29.imageshack.us/img29/8462/p1110928.jpg)
(http://img705.imageshack.us/img705/7831/p1110933p.jpg)
Centura Caransebes, mai departe.
(http://img201.imageshack.us/img201/2126/p1110934l.jpg)
(http://img209.imageshack.us/img209/5091/p1110936.jpg)
(http://img341.imageshack.us/img341/1810/p1110937.jpg)
(http://img585.imageshack.us/img585/594/p1110939z.jpg)
(http://img192.imageshack.us/img192/5431/p1110941.jpg)
(http://img690.imageshack.us/img690/9677/p1110942u.jpg)
(http://img18.imageshack.us/img18/7506/p1110943.jpg)
In continuare... Aici in prima poza nu stiu ce faceau. Se pare ca turnau beton, dar nu inteleg unde.
(http://img813.imageshack.us/img813/1440/p1110949.jpg)
(http://img543.imageshack.us/img543/7727/p1110954jw.jpg)
(http://img850.imageshack.us/img850/5084/p1110956k.jpg)
(http://img845.imageshack.us/img845/9415/p1110959.jpg)
(http://img638.imageshack.us/img638/1593/p1110961m.jpg)
(http://img846.imageshack.us/img846/6531/p1110962.jpg)
(http://img714.imageshack.us/img714/5900/p1110963.jpg)
Centura Caransebes... la final.
(http://img88.imageshack.us/img88/8137/p1110965b.jpg)
(http://img849.imageshack.us/img849/6397/p1110967.jpg)
(http://img856.imageshack.us/img856/2615/p1110972v.jpg)
(http://img546.imageshack.us/img546/3109/p1110973.jpg)
Atat pentru aceasta seara... mai urmeaza destule poze in urmatoarele zile. Stay tuned. :cheers:
Super pozele. Mai vrem :)
Quote from: Ionut on March 19, 2012, 06:30:45 PM
Fiti atenti la solutia aleasa pentru stabilizarea versantilor. Initial mie mi s-a parut extrem de dubioasa. Seamana cu un beton rugos, aruncat asa la intamplare pe versant. Insa la fata locului si daca te uiti de departe, nu pare o solutie rea, strict vizual vreau sa spun. Arata cel putin decent, DIN DEPARTARE. Cand esti aproape intr-adevar arata artificial, o solutie cumva fortata.
Poate specialistii de pe-aici ne pot da detalii... de ce s-a ales solutia asta si nu alta.
Se numeşte beton torcretat. S-a ales soluţia asta deoarece fusese folosită în acelaşi loc şi de Ceauşescu, în anii '80, iar el, doar se ştie, era un mare constructor. În plus, la noi în ţară nu are absolut nicio importanţă că zona se află în Parcul
Natural Porţile de Fier; ce e mai
natural decât să turnăm zeci de tone de betoane pe versanţi?
Eu credeam că ne arăţi cablul optic al Romtelecom. Reţine, cablul acela a fost relocat, iar ce vezi în poză e o soluţie definitivă!! (aici mergea emoticolul ăla cu ciocanul...).
Dar pozele sunt grozave, mulţumesc. Mă bucur că ai prins şi timp frumos. Un sfat de la mine: găseşte-ţi timp să mergi odată şi între Orşova şi Moldova Nouă. Abia acela e cel mai frumos drum din ţară, chiar dacă îi lipsesc viaductele şi tunelurile. :)
@bogdymol, mai vin si altele :)
@nenea_hartia, multumesc pentru explicatii! Buna treaba cu cablul optic. Astea parca se ingropau. :) Uh. Ti-am zis, bine ca de la distanta arata decent pentru ca de aproape nu. Mult mai decenta este solutia aleasa pe unele zone de pe Valea Oltului unde s-au pus plase care sa "capteze" rocile care cad. Deci nu e plasa "lipita" de stanca, ci este facuta ca un "cuib". Mie mi se pare o solutie mai eleganta. Arata atat de bine incat initial nici nu le-am observat... si n-am apucat sa fac poze. :D
Ma bucur ca ti-au placut pozele, mai vin si altele. Am mai auzit de acel drum, runda asta n-am avut timp sa merg, poate data viitoare. :) Multumesc! :cheers:
Superbe pozele! Multumim de reportaj! :D
Asa cum zicea si nenea_hartia, traseul e mai superb intre Orsova si Moldova Noua, chiar daca si mie imi plac viaductele si tunelurile!
Ionut multumim pt poze si efort. Superba vreme si minunate fotografii! Tare mi-as dori sa ajung si eu prin zona, insa abia la vara in august o sa am ocazia sa conduc mai mult cu masina prin Romania. In vacanta de Paste (1-15 aprilie 2012), vin cu avionul si nu o sa am parte decat de autostrada Bucuresti-Pitesti, dar la ora la care o sa conduc o sa fie o noapte neagra :), ca ajung dupa ora 23,00.
Cu drag! Vin si altele, saptamana asta poate pe weekend mai apuc sa pun. :) Dar vin si altele! :)
Sunt curios daca ai urmarit si timpul pe ambele trasee. La vara cand o sa vin in tara pe care parte imi recomanzi sa o iau pentru a ajunge in Bucuresti? Pe Sibiu nu cred ca o sa fie deschise alte tronsoane de autostrada care sa imbunatateasca mult conditiile actuale.
Nu am urmarit timpul pentru ca m-am oprit in multe locuri si la dus si la intors. M-am intalnit cu oameni din echipa pe drum si am facut multe poze, deci nu e relevant.
Eu iti recomand de pe acum daca vii in tara pe la Nadlac si vrei sa ajungi in Bucuresti sa o iei pe sud. De ce? Simplu: e o singura portiune (intre Strehaia si Filiasi) care este mai nasoala (peticita) in rest este tot reabilitat COMPLET. Ai centuri la marile orase (Arad, Timisoara, Lugoj, Caransebes, Severin, Craiova), drumul pe buza Dunarii e superb... ce mai... probleme ai doar pe unele portiuni si cateva zone unde nu e centura (Bals si Slatina).
Deci pe sud daca vrei VITEZA! Nu mai zic ca pe sud e muuuuuult mai liber ca pe Sibiu.
Eu am mers la intors pe nord, pe Sibiu pt ca am vrut sa fac poze. Dar daca vrei viteza, pariez pe SUD! :cheers:
In mod sigur prin sud e mult mai bine, nu neaparat datorita timpului de parcurs, care este asemanator intre Nadlac si Bucuresti, cat mai ales datorita confortului si sigurantei. Drumul este mult mai liber si mai confortabil de condus.
Pe sud intotdeauna a fost mai liber
Acum 8-10 ani nu erau niciuna dintre centuri si preferam sa merg pe acolo, tot era mai rapid.Ba mai mult ca sa evit balamucul dintre Pitesti si Craiova foloseam ruta prin Alexandria ,foarte liber intre Craiova si Alexandria.
Intre Craiova si Bucuresti prin Alexandria am nimerit de muuuulte ori drum aglomerat, mai ales in zona capitalei... mai ales duminica seara. Depinde si cand mergi. In timpul saptamanii drumul e OK.
Craiova-Bucuresti eu recomand sa fie facut prin Slatina si apoi Pitesti->A1->B.
Quote from: laurashgeo on March 22, 2012, 10:18:40 PM
Sunt curios daca ai urmarit si timpul pe ambele trasee. La vara cand o sa vin in tara pe care parte imi recomanzi sa o iau pentru a ajunge in Bucuresti? Pe Sibiu nu cred ca o sa fie deschise alte tronsoane de autostrada care sa imbunatateasca mult conditiile actuale.
Exact cum spun si colegii de forum, e bine pe sud.
Si eu o sa vin la vara cu masina si vin pe sud. Bine ca nici nu aveam pe unde sa ocolesc, ca finalul e Craiova :lol:.
Insa pe sud acum e foarte bine, cu centurile de la Lugoj, Caransebes si Drobeta Turnu Severin. Iar Craiova-Pitesti si Pitesti-Bucuresti sunt in stare buna si cum spune si ionut se poate merge cu o viteza buna.
Eu am facut ultima oara de la Cenad la Craiova aproape 6 ore si cu pauze destule si nu am folosit noua autostrada Arad-Timisoara, ca atunci inca nu era deschisa...
Asadar, dupa cum am promis, dupa o saptamana 200% full, revin cu restul de poze din jurnalul de calatorie. De acum inainte urmeaza poze de duminica trecuta, de pe drumul de intoarcere: Timisoara-A1-Arad-Arad bypass-Deva-Sebes-Sibiu-Pitesti-Bucuresti. Sa incepem!
---
In apropiere de Giarmata, organizarea de santier a UMB (constructorul Timisoara bypass Giarmata-Izvin):
(http://img835.imageshack.us/img835/6908/p1120091o.jpg)
(http://img829.imageshack.us/img829/4948/p1120095b.jpg)
(http://img845.imageshack.us/img845/2225/p1120096.jpg)
(http://img37.imageshack.us/img37/62/p1120097j.jpg)
Ne apropiem de A1 Timisoara-Arad, zona de acces dinspre Timisoara:
(http://img844.imageshack.us/img844/3275/p1120102.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/5481/p1120110j.jpg)
(http://img694.imageshack.us/img694/4/p1120111i.jpg)
(http://img267.imageshack.us/img267/9728/p1120112l.jpg)
(http://img15.imageshack.us/img15/221/p1120114c.jpg)
(http://img839.imageshack.us/img839/5478/p1120116.jpg)
Mai departe spre Arad, pe autostrada pustie :)
(http://img42.imageshack.us/img42/3413/p1120122i.jpg)
(http://img819.imageshack.us/img819/6914/p1120124.jpg)
(http://img850.imageshack.us/img850/7358/p1120125.jpg)
(http://img85.imageshack.us/img85/4938/p1120127.jpg)
(http://img84.imageshack.us/img84/8488/p1120129j.jpg)
(http://img708.imageshack.us/img708/2574/p1120136.jpg)
(http://img715.imageshack.us/img715/3567/p1120139z.jpg)
Zona nodului Ortisoara. Am ramas dezamagit sa vad zero miscare... doar pe Arad bypass se lucra. :ohno:
(http://img708.imageshack.us/img708/3488/p1120143.jpg)
(http://img822.imageshack.us/img822/7851/p1120144v.jpg)
(http://img831.imageshack.us/img831/3703/p1120146.jpg)
(http://img688.imageshack.us/img688/6712/p1120148g.jpg)
(http://img705.imageshack.us/img705/711/p1120149b.jpg)
(http://img585.imageshack.us/img585/3337/p1120151i.jpg)
(http://img406.imageshack.us/img406/9287/p1120152v.jpg)
Dupa nodul Ortisoara autostrada traverseaza mai multe coline, peisajul este chiar spectaculos, desi este in mijlocul campiei.
(http://img696.imageshack.us/img696/6857/p1120154d.jpg)
(http://img580.imageshack.us/img580/9131/p1120155a.jpg)
(http://img19.imageshack.us/img19/978/p1120158o.jpg)
(http://img716.imageshack.us/img716/9397/p1120163.jpg)
(http://img220.imageshack.us/img220/6642/p1120164.jpg)
(http://img12.imageshack.us/img12/7536/p1120166s.jpg)
Zona de servicii intre Arad si Ortisoara. Nici aici nu se lucra. De fapt nu se lucra pe nicio portiune din autostrada. Doar pe Arad bypass era miscare si inca una destul de serioasa duminica dimineata! Urmeaza poze...
(http://img577.imageshack.us/img577/2953/p1120170.jpg)
(http://img26.imageshack.us/img26/1936/p1120171p.jpg)
(http://img836.imageshack.us/img836/5148/p1120173j.jpg)
Ne apropiem de Arad...
(http://img403.imageshack.us/img403/1671/p1120180p.jpg)
(http://img109.imageshack.us/img109/1908/p1120181u.jpg)
(http://img715.imageshack.us/img715/7027/p1120183.jpg)
(http://img823.imageshack.us/img823/7643/p1120185q.jpg)
(http://img542.imageshack.us/img542/7182/p1120186.jpg)
(http://img820.imageshack.us/img820/2345/p1120188f.jpg)
Chiar mai aproape de Arad. :)
(http://img833.imageshack.us/img833/9154/p1120189a.jpg)
(http://img526.imageshack.us/img526/4377/p1120191t.jpg)
(http://img205.imageshack.us/img205/2988/p1120192s.jpg)
Inceput de Arad bypass si zona nodului cu DN69. Aici se merge deja pe ambele sensuri inca de anul trecut. E cam gata zona asta din ce vad. A se observa ca pe overpass nu au pus inca parapetul de otel, desi acel overpass e deschis de luni bune!
(http://img690.imageshack.us/img690/8154/p1120193r.jpg)
(http://img192.imageshack.us/img192/9558/p1120194m.jpg)
(http://img163.imageshack.us/img163/7346/p1120196c.jpg)
(http://img843.imageshack.us/img843/8137/p1120197.jpg)
(http://img851.imageshack.us/img851/7959/p1120198n.jpg)
(http://img694.imageshack.us/img694/1406/p1120199.jpg)
(http://img546.imageshack.us/img546/8715/p1120200k.jpg)
Mai departe pe bypass. A se observa ca am surprins des utilaje la lucru. Duminica dimineata, in jur de 09:00, se lucra cu spor!!!
(http://img526.imageshack.us/img526/7668/p1120202s.jpg)
(http://img88.imageshack.us/img88/9057/p1120204q.jpg)
(http://img715.imageshack.us/img715/7513/p1120205v.jpg)
(http://img543.imageshack.us/img543/3665/p1120208p.jpg)
(http://img607.imageshack.us/img607/8484/p1120211k.jpg)
(http://img406.imageshack.us/img406/296/p1120212.jpg)
Continuam drumul, alte utilaje prin zona...
(http://img24.imageshack.us/img24/1599/p1120219p.jpg)
(http://img705.imageshack.us/img705/2217/p1120220.jpg)
(http://img715.imageshack.us/img715/2856/p1120221y.jpg)
(http://img163.imageshack.us/img163/2258/p1120222d.jpg)
(http://img29.imageshack.us/img29/4860/p1120223.jpg)
(http://img571.imageshack.us/img571/2707/p1120224.jpg)
Zona nodului Arad bypass-autostrada Arad-Nadlac. In stanga se pot observa o groaza de masini de mare tonaj cu farurile aprinse. Sunt de la Alpine, nu stiu exact ce faceau, dar aratau impresionant. In zona nodului se lucra incredibil duminica dimineata... erau o groaza de utilaje, oameni, praf, parca maine trebuie sa termine. :)
(http://img821.imageshack.us/img821/3712/p1120225.jpg)
(http://img27.imageshack.us/img27/9011/p1120227l.jpg)
(http://img3.imageshack.us/img3/2843/p1120231f.jpg)
(http://img685.imageshack.us/img685/2677/p1120232m.jpg)
(http://img196.imageshack.us/img196/3757/p1120233p.jpg)
(http://img31.imageshack.us/img31/3488/p1120234.jpg)
(http://img442.imageshack.us/img442/5365/p1120237h.jpg)
(http://img256.imageshack.us/img256/8043/p1120238.jpg)
@bogdymol - despre poza asta iti ziceam cand ne-am vazut. Este o culee cred, este foooooarte inalta si este complet "pavata", asa cum se intampla cu sferturile de con la overpass-uri. Am ramas uimit sa vad asa ceva, zici ca e adapost anti-atomic sau ceva. Poate cineva sa explice de ce s-a construit asa? Poate nenea_hartia ne spune...
(http://img689.imageshack.us/img689/3974/p1120240b.jpg)
Si final de bypass... alte utilaje.
(http://img690.imageshack.us/img690/3790/p1120241i.jpg)
(http://img190.imageshack.us/img190/4756/p1120242.jpg)
(http://img215.imageshack.us/img215/840/p1120244e.jpg)
Ne continuam drumul spre Deva.
Si ajungem la tronsonul Deva-Orastie construit de Strabag.
Mi-am facut curaj si la Simeria am mers spre Uroi, pe DJ700A. Pozele de mai jos sunt fix din locul unde autostrada supratraverseaza DJ700A. Se lucra in zona, erau "echipaje" de la Strabag. Ba chiar unii m-au luat la ochi, nu intelegau de ce am parcat chiar langa elevatia lor draga. N-am avut curaj sa intru pe santier ca ma luau la rost, dar am facut totusi niste poze unde autostrada se intersecteaza cu DN700A fix in nordul Simeriei. Aici va fi nodul Simeria din Deva-Orastie.
Pasaj autostrada peste DJ:
(http://img440.imageshack.us/img440/5318/p1120251z.jpg)
Aliniamentul autostrazii spre Orastie/Sibiu:
(http://img213.imageshack.us/img213/2906/p1120252.jpg)
Aliniamentul si viaductul autostrazii spre Deva/Arad:
(http://img638.imageshack.us/img638/8743/p1120254x.jpg)
La fel, spre Arad, cu zoom:
(http://img20.imageshack.us/img20/8711/p1120256.jpg)
Tot spre Arad, un pic alt unghi:
(http://img443.imageshack.us/img443/4632/p1120257yk.jpg)
La fel, tot spre Arad:
(http://img846.imageshack.us/img846/3979/p1120259.jpg)
Apoi mi-am facut curaj si din instinct mai mult (nu stiam incotro merg de fapt) am nimerit dealul mult mediatizat de unde Strabag isi ia umplutura. Se ciobea de zor la el, dupa cum puteti vedea in pozele de mai jos. Deci si Strabag munceau de zor duminica, deja se facuse ora 13:00 cand am ajuns eu in zona.
(http://img21.imageshack.us/img21/7939/p1120263a.jpg)
(http://img405.imageshack.us/img405/2189/p1120264g.jpg)
(http://img405.imageshack.us/img405/9462/p1120267b.jpg)
(http://img835.imageshack.us/img835/1255/p1120269.jpg)
(http://img404.imageshack.us/img404/8079/p1120270.jpg)
(http://img526.imageshack.us/img526/3179/p1120271.jpg)
Pe drumul inapoi de la dealul de umplutura si pana in Simeria m-am oprit pe un mic deal ca sa pozez autostrada. Uitati-va cu atentie cum merge paralel cu DJ107A si traverseaza Muresul aproape de Balastiera Uroi.
(http://img571.imageshack.us/img571/5943/p1120273p.jpg)
(http://img801.imageshack.us/img801/4253/p1120274.jpg)
(http://img141.imageshack.us/img141/4605/p1120275u.jpg)
(http://img805.imageshack.us/img805/3229/p1120276.jpg)
(http://img194.imageshack.us/img194/1581/p1120277e.jpg)
Inapoi in zona intersectiei cu DJ700A. Fotbal si autostrada. :)
(http://img214.imageshack.us/img214/1566/p1120282.jpg)
(http://img208.imageshack.us/img208/8435/p1120283.jpg)
(http://img16.imageshack.us/img16/156/p1120284.jpg)
Elevatii pasaj autostrada peste DJ700A (acelasi pasaj de mai devreme)
(http://img444.imageshack.us/img444/1251/p1120286.jpg)
Trecem de Orastie si dam tot peste Strabag, constructorul autostrazii Orastie-Sibiu lot 1. Aici autostrada este in dreapta drumului national cum mergi spre Sibiu. Practic peste tot unde am vazut aliniament de autostrada erau si utilaje la lucru. Strabag se pare ca sunt seriosi. De fapt, pe toate segmentele dintre Orastie si Sibiu se lucra duminica dupa-amiaza. Si se lucra sustinut!!! Bravo! Asta vreau sa vad!
Asadar Orastie-Sibiu lot 1, cateva poze OK facute din mers...
(http://img839.imageshack.us/img839/1151/p1120293.jpg)
(http://img812.imageshack.us/img812/1364/p1120294.jpg)
(http://img252.imageshack.us/img252/8027/p1120295.jpg)
(http://img440.imageshack.us/img440/1129/p1120300a.jpg)
(http://img804.imageshack.us/img804/3176/p1120303.jpg)
(http://img11.imageshack.us/img11/1421/p1120306q.jpg)
(http://img205.imageshack.us/img205/5104/p1120307t.jpg)
(http://img687.imageshack.us/img687/2264/p1120309.jpg)
(http://img207.imageshack.us/img207/6628/p1120314.jpg)
Lotul 2 Orastie-Sibiu construit de Straco. La nodul Lancram (nordul orasului Sebes) nu se lucra.
(http://img41.imageshack.us/img41/6783/p1120324a.jpg)
(http://img571.imageshack.us/img571/9153/p1120325.jpg)
Dupa Sebes, cred ca tot lotul 2 este aici, apoi urmeaza lotul 3. Dupa Sebes autostrada trece pe stanga drumului national cum mergi spre Sibiu.
(http://img825.imageshack.us/img825/7904/p1120331.jpg)
(http://img85.imageshack.us/img85/1733/p1120333b.jpg)
(http://img217.imageshack.us/img217/7162/p1120334j.jpg)
(http://img402.imageshack.us/img402/2438/p1120337h.jpg)
(http://img208.imageshack.us/img208/7359/p1120338y.jpg)
(http://img841.imageshack.us/img841/9761/p1120340.jpg)
(http://img40.imageshack.us/img40/88/p1120343.jpg)
(http://img845.imageshack.us/img845/7528/p1120344.jpg)
(http://img24.imageshack.us/img24/1061/p1120345j.jpg)
(http://img825.imageshack.us/img825/4352/p1120352.jpg)
(http://img442.imageshack.us/img442/7438/p1120356.jpg)
Orastie-Sibiu lot 3, constructor italienii de la Impregilo.
Zona Cunta, exact in locul unde autostrada intersecteaza DJ141D, la sud de Cunta, exact la granita judetelor Alba si Sibiu. Fix in aceasta zona nu se lucra, italienii erau concentrati pe alta bucata.
(http://img109.imageshack.us/img109/9786/p1120368.jpg)
(http://img208.imageshack.us/img208/3096/p1120369.jpg)
(http://img263.imageshack.us/img263/6536/p1120371.jpg)
(http://img829.imageshack.us/img829/7756/p1120373c.jpg)
(http://img713.imageshack.us/img713/5245/p1120376v.jpg)
(http://img267.imageshack.us/img267/8021/p1120377.jpg)
Iata unde erau ascunsi italienii de la Impregilo, lucrau in zona aceasta unde era o forfota de nedescris.
(http://img834.imageshack.us/img834/7118/p1120381f.jpg)
(http://img220.imageshack.us/img220/2687/p1120383k.jpg)
(http://img839.imageshack.us/img839/7613/p1120384.jpg)
(http://img805.imageshack.us/img805/1504/p1120385.jpg)
(http://img577.imageshack.us/img577/9008/p1120386f.jpg)
Si avem si lotul 4 din Sibiu-Orastie... dealul faimos din apropiere de Saliste unde va fi primul tunel de autostrada din Romania. Duminica pe la 15:00 cand am ajuns eu in zona nu se lucra in acest punct.
(http://img7.imageshack.us/img7/9189/p1120398.jpg)
(http://img850.imageshack.us/img850/7248/p1120399.jpg)
(http://img840.imageshack.us/img840/8661/p1120405.jpg)
(http://img528.imageshack.us/img528/1897/p1120406.jpg)
(http://img851.imageshack.us/img851/425/p1120411f.jpg)
Gata, ajungem la Sibiu bypass...
(http://img689.imageshack.us/img689/9051/p1120423a.jpg)
(http://img69.imageshack.us/img69/8071/p1120424.jpg)
(http://img267.imageshack.us/img267/677/p1120426r.jpg)
(http://img407.imageshack.us/img407/3503/p1120442.jpg)
La final poze cu Sibiu bypass, printre putinele colturi cu infrastructura civilizata din RO. A se observa in fundal cum se vad muntii... Masivul Fagaras. 8)
(http://img267.imageshack.us/img267/623/p1120448.jpg)
(http://img820.imageshack.us/img820/9630/p1120449.jpg)
(http://img594.imageshack.us/img594/4351/p1120451.jpg)
(http://img213.imageshack.us/img213/9281/p1120452d.jpg)
(http://img43.imageshack.us/img43/4857/p1120459.jpg)
(http://img694.imageshack.us/img694/2534/p1120462j.jpg)
Tot la Sibiu.
(http://img406.imageshack.us/img406/5696/p1120465.jpg)
(http://img27.imageshack.us/img27/6695/p1120466.jpg)
(http://img716.imageshack.us/img716/9360/p1120470i.jpg)
(http://img689.imageshack.us/img689/4514/p1120474w.jpg)
(http://img836.imageshack.us/img836/5193/p1120475.jpg)
(http://img341.imageshack.us/img341/8158/p1120477.jpg)
Si ultimele 6 poze din jurnal...
(http://img18.imageshack.us/img18/3565/p1120478s.jpg)
(http://img4.imageshack.us/img4/2101/p1120481y.jpg)
(http://img593.imageshack.us/img593/6232/p1120483g.jpg)
(http://img824.imageshack.us/img824/672/p1120485j.jpg)
(http://img339.imageshack.us/img339/7772/p1120489.jpg)
(http://img100.imageshack.us/img100/8171/p1120490.jpg)
Gata, asta a fost tot. Sper ca v-a placut calatoria virtuala. :cheers:
Superbe poze! Multumiri si ma bucur ca ne-ai aratat si evolutia lucrarilor pe Deva-Sibiu! O:-)
Multumim de poze :cheers:
Daca se mobilizeaza vor termina Arad-Timisoara si Centura Arad pana prin vara. Alpine pare ca lucreaza foarte bine la Arad-Pecica, la fel si Strabag pe Deva-Orastie. Totusi, la Orastie-Sibiu mai e mult de lucru.
Cu placere, prieteni! :cheers:
Felicitari pentru uriasul reportaj. Ai trecut in revista tot ce era important de vazut :cheers:Am o mare curiozitate cum ai procedat cu fotografiile? Tu ai condus si ai facut si pozele?
Am fost singur in masina, am condus si am facut poze in acelasi timp. Pot sa fac asta pentru ca am un aparat foto destul de bun care focalizeaza foarte usor si bine si in plus masina cu care am fost are cutie automata.
Ionut, multumim pentru efort.
Excelent reportajul.
Super reportaj Ionut! Multumim! Acum am vazut si eu! Mi-a placut centura Sibiu. Arata occidental. Inca nu am fost, dar de abia astept...
Excelent reportaj, felicitari Ionut abea azi am apucat sa arunc un ochi pe el.
Ce nu am inteles:
post 7 si 8 avem asa : Timisoara 191 Km . Orsova 19 apoi (din ce am inteles mergeai spre Timisoara) km cresc in loc sa scada :D Timisoara 206 Orsova 14 :D
Oare s-au departat orasele intre ele :D ? Adica ne apropiem de Orsova 5 Km si ne departam de Timisoara 15km............ hmmmm
A mai vazut cineva ? Totusi nu e o gafa?
@ciprebbe
Da' tu chiar ai dreptate! Un search (http://maps.google.ro/maps?saddr=DN6&daddr=Bulevardul+Take+Ionescu%2FDN6&hl=ro&sll=45.752792,21.237602&sspn=0.030004,0.084543&geocode=FXSyqQIdvtRXAQ%3BFe42ugIdmv1DAQ&oq=Timi&mra=dme&mrsp=1&sz=14&t=m&z=14) pe google releva ca ultimul indicator e cel corect (sau ma rog, aproape corect, nu stiu exact)
@ciprebbe: sunt multe astfel de gafe/inexactitati in Romania. Sunt mai multe motive, unul cu siguranta este ca distantele intre localitati pot creste sau descreste in functie de drumurile noi care se fac, in special centurile. Intre Orsova si Timisoara sunt centuri mari la Lugoj si la Caransebes, de exemplu. Primul semn e mai vechi, cel de-al doilea este mult mai nou (dupa reabilitatea DTS-Orsova) si distanta intre orase, pe centuri, s-a marit. De aceea sunt mai multi km afisati chiar daca te apropii.
Nu stiu daca asta e singurul motiv, cu siguranta pot fi si greseli de calcul sau pur si simplu greseli facute de cei care au executat semnul (typos).
da, sa sti ca la varianta asta m-am gandit si eu ca ar putea sa fie dar totusi 2 centuri sa lungeasca drumul cu 20 Km nu e cam mult? 20km in + fata de vechiul drum pt 2 centuri....
Nu sunt doar doua centuri. Sunt centuri si la Domasnea (chiar daca s-a surpat o bucata, vezi thread de centuri) si alte localitati mai mici, plus Lugoj si Caransebes unde cele doua centuri sunt chiar mari. 20 km nu e asa de mult. Si mai poate fi un motiv: uneori indicatorul arata km pana la intrarea in localitate, in alte ocazii pana in centrul localitatii... nu trebuie luate prea in serios indicatoarele cu privire la nr de km afisati. :)
@Ionut Eu stiam ca mai intotdeauna indicatorul arata distanta pana in centrul localitatii.
http://www.rtv.net/indicatoare-de-tot-rasul-in-mehedinti-unul-indica-o-distanta-celalalt-o-alta-distanta-video_43171.html
Faine poze, nu zici ca sunt sosele din Romania, incet, incet...se face
Mai bine mai tarziu decat niciodata: acum am vazut si eu acest reportaj superb.
Rezumat
Romania e o tara frumoasa, din pacate inca nu sunt indeajuns de mediatizate frumusetile ei mai ales in Occident si la 'vecini'(Serbia, Ungaria, Bulgaria).
Un document si pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere din Romania...In acest sens mai sunt atatea de facut precum locuri de parcare, moteluri moderne, centre servicii moderne(cu restaurante, magazine, toalete moderne, locuri de joaca pentru copii si plimbat catelul, etc) chiar si pentru DN-urile care ar putea deveni puncte de atractie prin frumusetile naturii pe care le strabat...
Ionut, good job! Felicitari!