Forum PeUndeMerg.ro

România => Ploiești | Regiunea Sud-Muntenia => Topic started by: Dan_s on September 29, 2016, 12:12:17 PM

Title: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on September 29, 2016, 12:12:17 PM
Linia de tramvai 102 inaugurata de curand dupa aproape doi ani de lucrari:

http://www.youtube.com/v/LqK5z8d2Sx8

Sursa: TransPloiestioficial (https://www.youtube.com/channel/UCwirXvwR8qoYLkAlr6-lekQ)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Ionut on September 29, 2016, 12:17:19 PM
Foarte bine! Nu recunosc modelul de tramvai, cine le fabrica?
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on September 29, 2016, 12:27:35 PM
Sunt vechile KT4D(C) si KT4DM luate de la Postdam reconditionate si vopsite proaspat. Promisiunile electorale de tramvaie noi s-au dus in vant :D  >:(
Later edit Producator TATRA
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on September 29, 2016, 12:32:12 PM
Iata cum aratau inainte
(http://ploiesti.stfp.net/DataP/T/k/072-102:2.jpg)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: TibiV on September 29, 2016, 02:41:01 PM
Uau...
Asta este "trenul cursa de persoane Potsdam - Ploiesti" ?.... :)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on September 29, 2016, 02:49:23 PM
Cu "trenuri" din astea ne plimbam din 1996  :lol:
Pana la refacerea liniilor aveau "mersu leganatu"  :D

(http://adevarul.ro/assets/adevarul.ro/MRImage/2013/07/29/51f61827c7b855ff568220a9/646x404.jpg)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Io on September 29, 2016, 04:42:44 PM
^
In sfirsit! Nicaieri in lume nu am vazut linii puse atit de prost precum cele din Ploiesti. Nici macar in anii '70 (in alte orase). Bine ca s-a terminat, astea-s puse bine si s-a inlocuit toata infrastructura de sub ele si cea de canalizare, apa, caldura etc. de-a lungul liniilor. Asta insumind vreo 12 km.
Pentru restul ramine de vazut ce are de spus Procuratura.
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Balto on February 06, 2018, 11:44:44 AM
Ploiesti solicita fonduri europene pentru achizitia de tramvaie

Autoritatea Urbana constituita la nivelul Primariei Municipiului Ploiesti a depus la ADR Sud-Muntenia documentul justificativ pentru finantarea a 18 fise de proiecte pe Axa Prioritara 4 POR – Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile din Fonduri Europene Structurale si de Investitii 2014-2020 pe 4 obiective specifice de interes pentru Municipiul Ploiesti, conform alocarilor financiare din Acordul de Negociere incheiat cu MADRAPFE.

Proiectele propuse spre finantare vizeaza investitii in infrastructura rutiera, achizitia de mijloace de transport ecologice (tramvaie, troleibuze si autobuze electrice), investitii in cartierele marginalizate ale municipiului, precum si investitii in domeniul educatiei – reabilitari de gradinite si licee tehnologice.

clubferoviar.ro (http://clubferoviar.ro/ploiesti-solicita-fonduri-europene-pentru-achizitia-de-tramvaie/)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on February 13, 2018, 10:09:20 AM
Primăria Ploiești cumpără 50 de autobuze noi. Dotări obligatorii: aer condiționat și monitoare anti-vandalism

QuotePrimăria Ploiești a lansat pe 10 februarie licitația pentru cumpărarea de 50 de autobuze noi, diesel, euro VI. Valoarea estimată a contractului depășește 10 milioane de euro.

Ofertele se primesc până pe 31 martie, iar data de evaluare a acestora este 15 iunie. Potrivit caietului de sarcini al licitației, publicat de TransPloiesti, autobuzele trebuie să fie același model, fabricat în perioada 2017-2018, iar printre dotările obligatorii se numără: podea coborâtă, trei uși, aer condiționat, cabină închisă pentru șofer, ecrane LCD ș.a.

Condițiile impuse de Primăria Ploiești pentru achiziția de autobuze noi

Toate autobuzele vor fi produse de acelaşi producător, vor fi acelaşi model şi vor fi fabricate în 2017-2018.
2. Fiecare autobuz va detine Certifıcat de omologare de tip RAR sau Certificat de omologare acordat de către autoritate competentă din statele membre ale Uniunii Europene, în categoria M3.
3. Dimensiuni:
Lungimea totala: 11.500 mm — 12.500 mm Latimea maxima (fara oglinzi): 2.600 mm inaltimea totala maxima (cu aer conditionat): 3.300 mm
4. Capacitatea de transport de minimum 90 calatori din care minimum 23 de locuri pe scaune;
5. Caroserie auto ortanta (monococa).
6. Podea complet coborata pe intreaga suprafata a autobuzului la dispozitia calatorilor in picioare (nu sunt permise trepte). Pasagerii se pot aseza pe scaune fara a urca mai mult de o treapta fata de nivelul odelei.
7. Rampa acces pentru persoane cu dizabilitati.
8. Numar de usi: 3 cu doua foi fıecare, latime minima pentru fıecare usa 1.200 mm. Toate usile trebuie sa fıe echipate cu manere de usi. A doua usa trebuie sa fıe echipata cu o platforma mecanica pentru scaune cu rotile sau carucioare de copii. Inaltimea scarii pentru toate usile nu trebuie sa depaseasca 340 mm, măsurată atunci când autobuzul este gol şi în stare de stationare (fără a utiliza dispozitivul de basculare) - în conformitate cu CE 2001/85 / CE.
9. Ventilatia naturala se va asigura prin ferestrele laterale cu minim 5 geamuri rabatabile sau culisante si cel putin 2 trape de aerisire pe plafon cu deschidere electrica si manuală.
10. Vopsirea exterioara, culoarea, sigla, numarul de inventar si alte inscriptionari necesare se realizează conform cerintelor autoritatii contractante în momentul încheierii contractului.
I I . Motor diesel în patru timpi, montat orizontal sau vertical, în partea din spate a autobuzului, respectând standardele Euro 6
12. Motor controlat electronic, (unitate control electronic al motorului prin CAN multiplex), incluzand diagnoza, control şi refacerea parametrilor.
13. Putere nominală a motorului: minim 240 CP, maxim 320 CP.
14. Motorul va fi compatibil pentru functionarea cu combustibil diesel şi biodiesel conform legislatiei europene.
15. Cutie de viteze automata cu 6+1 viteze, si retarder incorporat. Cutie de viteza controlata electronic, cu diagnoza, controlului si parametrizare prin reteaua CAN multiplex.
16. Axa frontala si axa spate coborata, astfel incat sa asigure podeaua coborata pe intreaga suprafata a autobuzului.
17. Suspensie controlata electronic cu functia de ingenunchiere.
18. Pneuri tubeless, doua roti pe axa fata (cu profil de directie şi urbane) şi patru roti pe axa spate, duble (cu rofıl de tractiune, M+S).
19. Sistem de franare cu discuri (fata si spate).
20. Sistem de franare electronic EBS (antiblocare ABS si antipatinare ASR si cu presiune de franare in functie de sarcina autobuzului si alte functii inglobate).
21. Prezentarea testului SORT 2 pentru modelul de autovehicul ofertat respectand tipul de motor şi de cutie de viteze solicitate. Testul SORT 2 va fi atestat de un organism acreditat în acest sens.
22. Sistem electronic de control al tractiunii si franarii cu diagoza, control si parametrizare prin sistem CAN multiplex.
23. Directie servoastitata hidraulic.
24. Dotarea cu un sistem de aer conditionat format din una sau mai multe unităti de aer conditionat, cu puterea totală de minim 30 kW, care să asigure posibilitatea de reglare a temperaturii şi a debitului de aer, independent pentru salonul de pasageri şi pentru postul de conducere.
25. Sistem auxiliar de preîncălzire al motorului şi de încalzire a salonului independent de functionarea motorului (trebuie sa incalzeasca si daca motorul este oprit), cu puterea totală de minim 30 kW. Unitatea electronică va furniza şi date privind timpul de functionare şi consumul de combustibil.
26. Postul de conducere va fi în varianta închisa (cu cabina), separat de compartimentul călătorilor, cu acces direct din exterior (pe prima foaie a usii 1 ).
27. Reglarea pozitiei volanului sa se realizeze odata cu reglarea bordului sau independent.
28. Scaun şofer neumatic cu amortizor şi re labil.
29. Geam şofer, parbriz şi oglinzi exterioare cu sistem degivrare.
30. Tahograf digital.
31. Sistem de gestiune şi diagnosticare.
32. Sistem informatic de gestiune şi diagnosticare electronicâ a autobuzului (SIGDE) prin reieaua CAN mutiplex, inclusiv software aferent cu functii de comandâ, control parametrizare, transport de date şi diagnosticare sisteme.
33. Sistemul informatic va realiza şi evidentierea consumului de combustibil.
Sistemul va detacta şi alarma golirea rapida de combustibil din rezervor şi deschidere neautorizata a buşonului.
Datele vor fi transmise on-line în aplicatia sistemului de dispecerizare şi se va face localizarea  pe harta a evenimentului.
34. Sistem pentru informare calatori, inclusiv software aferent.
35. Indicatoare traseu exterioare, tip LED-SMD, de culoare alba, multiplexare mai mica de 1:5: frontal (rezolutie de minim 192 x 19 puncte); lateral (rezolutie de minim 128 x 19 puncte Y, spate (rezolutie de minim 32 x 19 puncte); raster de maxim 10 mm. Afışajul interior: va fi de tip LED, de culoare albâ, va afışa numele statiei şi eventual conexiuni cu alte linii de transport; rezolutie de minim 96 x 8 puncte, raster de maxim 8 mm.
36. Dotarea fıecârui autobuz cu 4 validatoare electronice, pentru validarea biletelor de hârtie. Validatoarele vor fi corespunzatoare tichetelor de calatorie actuale (hârtie offset), cu imprimare cu cerneala, cu comanda de schimbare a datelor de la conducatorul auto prin intermediul echipamentului îmbarcat de dispecerizare. Numarul caracterelor imprimate pe tichet va fi de minimum 14.
Sesizarea introducerii tichetului în validator va fi de tip fotoelectric (exclus sistem cu microcontacte). Carcasa va fi antivandalism. Masinile vor fi cablate pentru sistem ticketing.
37. Autobuzele vor fi dotate cu echipamente îmbarcate pentru dispecerizare, cu rol de preluare de date şi de localizare care sa faciliteze transmiterea acestora catre sistemul existent de management flota al beneficiarului. Realizeazâ interfata între conducatori de vehicule şi dispecerii care gestioneazâ întregul sistem de monitorizare a vehiculelor. Echipamentul trebuie sa fıe compatibil cu aplicatia software deja existenta la beneficiar. Se admite si fumizarea unui solutii de management flota/dipecerizare echivalente care sa integreze toate autovehiculele flotei beneficiaului.
38. Dotare cu echipament de supraveghere video a autobuzului atât la exterior cât şi la interior, inclusiv software aferent.
39. Dotarea cu doua ecrane informative LCD-TFT, cu digonala de minim 19 inch, antvandalism, rezolutie minim 1440x900 pixeli, montate în sptele cabinei soferului si la mijlocul salonului.
40. Dotare cu SDV-uri şi soft-uri specifice conform manualului de intretinere şi reparatii, necesare executarii lucrarilor de diagnosticare, reglaje, întretinere, reparatii, atât pentru autobuz ca ansamblu cât si pentru componentele si sistemele acestuia.
41. Scolarizarea si acreditarea personalului autoritatii contractante pentru efectuarea operatiunilor de intretinere si garantie.
42. Asigurarea de piese de schimb, materiale, uleiuri, consumabile, etc., pentru mentenanta planificata, care trebuie înlocuite, conform manualului de întretinere, pentru toată perioada de garantie ofertată. Manopera este asigurată de către achizitor.
43. Remedierea defectiunilor constatate în perioada de garantie, de cätre furnizor, la sediul achizitorului, sau la un service agreat de furnizor atunci când defectiunile sunt complexe. Furnizorul asigurä piesele de schimb, materialele, manopera transportul, după caz, pentru defectiunile constatate în perioada de garantie ofertatä.
44. Furnizorul va livra, cu titlu gratuit, piesele de schimb pentru necesități nepreväzute în scopul evitării imobilizärilor autobuzelor, conform liste prezentate în caietul de sarcini.
Sursa: Observatorulph.ro (https://www.observatorulph.ro/exclusiv/90510-primaria-ploiesti-cumpara-50-de-autobuze-noi-dotari-obligatorii-aer-conditionat-si-monitoare-anti-vandalism)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on March 22, 2018, 02:58:33 PM
Au fost depuse 2 oferte la licitatia organizata de Primaria Ploiesti, in valoare de peste 10 milioane de euro
QuoteAdrian Dobre a declarat, în exclusivitate pentru Ziarul de Ploiești, că pe 21 martie au fost depuse ofertele la licitația organizată de Primăria Ploiești, pe SEAP, pentru achiziționarea a 50 de autobuze noi. Valoarea totală a acestei investiții depășește, conform estimărilor, suma de 10 milioane de euro.

Cele două oferte au fost depuse de reprezentanțele din România ale unor cunoscute companii internaționale.

Primăria Ploiești a estimat valoarea fiecărui autobuz la 207.000 euro (cu TVA inclus) și a cerut ca acestea să aibă motor Diesel Euro VI, podea joasă și aer condiționat.

Urmează ca administrația locală să analizeze ofertele și să decidă asupra câștigătorului.

Prețul reprezintă 70% din criteriile de acordare, iar consumul autobuzelor, impactul operațional energetic și de mediu, ca și perioada de garanție – câte 10% fiecare.

Cu siguranță, însă, că va urma o contestație din partea firmei care va pierde contractul, dată fiind valoarea și interesul.

Autobuzele vor fi cumpărate de Primăria Ploiești, dar operate de SC Transport Călători Express SA, societatea care are ca acționar majoritar Consiliul Local.
Sursa (http://www.zdp.ro/au-fost-depuse-2-oferte-la-licitatie-organizata-de-primaria-ploiesti-in-valoare-de-peste-10-milioane-de-euro.html)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: tom_sawyer on March 22, 2018, 06:53:02 PM
^ Nr. anunt SEAP:  182585
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Ionut on March 22, 2018, 08:29:25 PM
50 autobuze nu e putin (pentru Ploiesti). 50 x 200.000 = 10 milioane euro. Este de urmarit, poate reusiti voi sa monitorizati licitatia. Multumesc! :cheers:
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: tom_sawyer on March 27, 2018, 07:10:47 PM
(https://i.imgur.com/6N0NQCY.jpg)


(https://i.imgur.com/UqeHjau.jpg)


Powered by API/PUM imgur uploader (http://proinfrastructura.ro/poze.html)

Nu inteleg daca 1 si 2 au mai depus oferte valabile pana la urma. 3 e BMC-ul de Ciorogarla si 4 e Isuzu.
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on June 05, 2018, 03:38:20 PM
Se pare ca avem castigator pentru cele 50 de autobuze dar se poate contesta:
QuoteAutobuzul românesc EURO BUS Diamond este câștigătorul licitației celor 50 autobuze noi din Ploiești !

Sursa: https://www.facebook.com/hashtag/exclusivtransploiesti?source=feed_text (https://www.facebook.com/hashtag/exclusivtransploiesti?source=feed_text)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Harry on June 06, 2018, 02:49:04 AM
Eurobus e divizie a turcilor de la BMC si la licitatii e reprezentat de omul de afaceri Jean Paul Tucan din Navodari. Sunt autobuze decente si au facut fata cu brio vreo 3-4 ani cat a fost in santier drumul Constanta Navodari.
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: voicul on June 06, 2018, 09:48:46 AM
Autobuzul românesc de la Ciorogârla, câştigătorul licitaţiei pentru 50 de autobuze noi la Ploieşti

BMC Truck & Bus a câştigat licitaţia de la Ploieşti pentru achiziţia a 50 de autobuze, valoarea contractului fiind estimată la 41 milioane de lei (9 milioane de euro). Acesta este cel mai mare contract câştigat până acum de către producătorul de autobuze din comuna ilfoveană Ciorogârla.

Municipiul Ploieşti a stabilit câştigătorul licitaţiei pentru achiziţia a 50 de autobuze diesel Euro VI, pe care a lansat-o în februarie anul acesta.

La licitaţia organizată de Primăria Ploieşti au fost depuse două oferte. Pe lângă BMC Truck&Bus, care a participat la licitaţie cu modelul românesc de autobuz Euro Bus Diamond, a mai depus ofertă şi Anadolu Automobil Rom, care distribuie autobuze marca Isuzu.

Contractul dintre municipalitatea prahoveană şi BMC Truck&Bus va putea fi semnat după expirarea perioadei de depunere contestaţii şi după soluţionarea eventualei contestaţii a celuilalat participant.

De această licitaţie au mai fost interesate companiile Mercerdes Benz România şi GD Bus Gmbh, care nu au depus oferte mai departe.

Prin câştigarea licitaţiei de la Ploieşti, producătorul de la Ciorogârla rupe lanţul de ghinioane cu licitaţiile de la Bucureşti şi Cluj - Napoca. După ce la licitaţia din Capitală nici măcar nu a putut participa, fabricantul din Ilfov a fost descalificat la cea organizată în Cluj – Napoca.

Producătorul de autobuze BMC Truck & Bus SA, deţinut de trei cetăţeni turci, reuşise până anul trecut să vândă doar 27 dintre cele 77 de autobuze realizate în comuna ilfoveană.

Autobuzele Eurobus Diamond au o lungime de 12 metri, sunt dotate cu aer condiţionat, au podea joasă şi trei uşi de acces. Astfel de mijloace de transport circulă deja în oraşe precum Constanţa, Târgu Jiu, Caransebeş şi Iaşi. Modelul realizat la Ciorogârla a fost surprins şi la Chişinău, unde a fost împrumutat pentru teste.

http://www.economica.net/autobuzul-romanesc-de-la-ciorogarla-castigatorul-licitatiei-pentru-50-de-autobuze-noi-la-ploiesti_154621.html
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Harry on June 07, 2018, 05:14:44 PM
1. Nu e romanesc e turcesc
2. Nu circula in Constanta, este operat de catre Jean Paul Tucanu pe linia privata de transport Constanta - Navodari. Tucanu fiind de altfel reprezentantul companiei in cadrul tutror licitatiilor.
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Ionut on June 13, 2018, 06:17:01 AM
Ploiesti ar putea achizitiona 20 de tramvaie noi

La inceputul acestui an, Autoritatea Urbana constituita la nivelul Primariei Municipiului Ploiesti a depus la ADR Sud-Muntenia documentul justificativ pentru finantarea a 18 fise de proiecte pe Axa Prioritara 4 POR – Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile din Fonduri Europene Structurale si de Investitii 2014-2020 pe 4 obiective specifice de interes pentru Municipiul Ploiesti.

Primaria Ploiesti a prevazut deja in "Planul de mobilitate urbana" un proiect prin care se doreste achizitia de mijloace de transport ecologice (autobuze electrice, troleibuze si tramvaie). "Printre investitiile ce urmeaza sa fie derulate cu ajutorul fondurilor europene se numara si achizitia a 20 de tramvaie noi", a punctat Primarul Municipiului Ploiesti, Adrian Dobre. Pentru acest proiect, in prezent, se deruleaza studiul de oportunitate, urmand ca, apoi, sa fie intocmite documentele pentru obtinerea finantarii.

Reamintim ca in Municipiul Ploiesti cele doua linii de tramvai existente au fost reabilitate si modernizate printr-un proiect in valoare totala de peste 257 milioane de lei, finantat din fonduri europene.

ClubFeroviar.ro (https://clubferoviar.ro/ploiesti-ar-putea-achizitiona-20-de-tramvaie-noi/)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on June 15, 2018, 02:11:52 PM
Licitația Primăriei Ploiești pentru autobuze noi a fost contestată

Ploieștenii mai au de așteptat până când vor circula cu autobuze noi. Licitația pentru cumpărarea a 50 de autobuze noi a fost contestată.

Potrivit TransPloiești, cu puțin timp înainte de semnarea contractului (vineri ar fi trebuit semnat) turcii de la Isuzu blochează licitația celor 50 de autobuze românești EURO BUS Diamond.

Aceștia cer în contestaţia lor să se constate că ofertele producătorilor din România nu îndeplinesc toate condiţiile din caietul de sarcini.

Sursa (https://www.observatorulph.ro/social/95236-licitatia-primariei-ploiesti-pentru-autobuze-noi-a-fost-contestata)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: TibiV on June 15, 2018, 02:27:57 PM
Mai frate, nu inceteaza cu prostia cu "autobuzele românești EURO BUS Diamond"...
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on July 05, 2018, 05:04:17 PM
Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a decis astăzi respingerea contestaţiei formulate de către Anadolu Automobil Rom ca inadmisibilă şi, în subsidiar, ca nefondată.
Începând de astăzi , împotriva prezentei decizii se poate formula plângere, în termen de 10 zile de la comunicare la Curtea de Apel.
Așadar, momentan , câștigătorul celor 50 de autobuze noi rămâne EURO BUS Diamond.

Sursa (https://www.facebook.com/TransPloiesti/photos/a.492492407446489.123587.249300608432338/2138335942862119/?type=3&theater)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on July 25, 2018, 11:45:40 AM
Deocamdata doar intentii, dar sa speram macar:

QuoteDeși încă nu a fost semnat nici măcar contractul de furnizare a celor 50 de autobuze prin care Primăria Ploiești ar urma să primească, în sfârșit, mijloace de transport în comun noi, primarul Adrian Dobre a anunțat ieri că ploieștenii ar putea avea parte de surprize... incomensurabile în anii care vin. Ce n-a văzut Parisul: nouă autobuze electrice cu stațiile de încărcare aferente, 20 de troleibuze și 20 de tramvaie, toate noi, cumpărate în parteneriat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice.
Edilul Ploieștiului se gândește deja la demararea procedurii de achiziție, care ar putea să fie derulată – de către Ministerul Dezvoltării Regionale, în calitatea sa de lider de parteneriat – chiar și înainte de semnarea contractului de finanțare, sub clauza suspensivă necesară în astfel de cazuri.
Toate aceste mijloace de transport ar urma să fie achiziționate în baza unui contract de finanțare prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile.

Într-o ședință extraordinară programată pentru mâine, consilierii locali vor avea ocazia să dea naștere unor noi dispute privind calitatea transportului public din municipiul Ploiești, pentru că trei dintre cele patru proiecte aflate pe ordinea de zi vizează aprobarea parteneriatelor și a acordurilor de parteneriat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice: unul – pentru autobuze electrice, unul – pentru tramvaie și un al treilea – pentru troleibuze.
3-aUnul dintre anunțatele acorduri de parteneriat se referă la achiziționarea de către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice – în numele unității administrativ-teritoriale municipiul Ploiești – a nouă autobuze electrice cu lungimea de 12 metri, trei stații de încărcare rapidă și nouă stații de încărcare lentă. Pentru cele nouă autobuze electrice, valoarea eligibilă a fost estimată la 30 de milioane de lei, contribuția proprie a Ploieștiului fiind de 2% din valoarea eligibilă aferentă tuturor activităților proprii din proiect, respectiv circa 600.000 de lei.
Al doilea acord de parteneriat vizează o posibilă achiziționare de către același minister, care va fi liderul parteneriatului, a unui număr de 20 de troleibuze cu lungimea de 12 metri, costurile aferente implementării acestui proiect fiind estimate la 47,7 milioane de lei, cu o contribuție proprie a Ploieștiului de 954.000 de lei, cota de 2%.
Al treilea acord de parteneriat ar urma să fie semnat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru achiziționarea a 20 de tramvaie cu lungimea de 18 metri. În acest caz, valoarea proiectului ar fi mult mai mare, respectiv de 190,5 milioane de lei, cofinanțarea de 2% aferentă municipiului Ploiești ajungând la circa 3,8 milioane de lei.
Toate cele trei acorduri de parteneriat ar urma să fie semnate pentru obținerea unor finanțări europene prin intermediul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, obiectivul specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă.
Până una-alta, deși în principiu procedura de achiziție pentru furnizarea a 50 de autobuze noi pentru municipiul Ploiești s-a terminat, contractul nu a fost încă semnat cu firma care a fost desemnată câștigătoare. Primarul Ploieștiului, Adrian Dobre, a declarat că încă nu a expirat termenul pentru depunerea plângerii la Curtea de Apel Ploiești împotriva deciziei de respingere dată de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.
Sursa: Ziarulprahova (http://ziarulprahova.ro/2018/07/ce-n-a-vazut-parisul-ploiestiul-se-innoieste-cu-autobuze-electrice-trolee-si-tramvaie/)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on July 31, 2018, 05:00:46 PM
QuoteE OFICIAL !

După lungi așteptări mâine va fi semnat contractul dintre Primăria Ploiești și BMC Truck & Bus privind achiziția a 50 de autobuze noi EURO BUS Diamond.
Primele autobuze românești – fabricație 2018 sunt pregătite pentru livrarea lor către Ploiești !
Urmează montarea diverselor echipamente electronice,validatoare,camere de supraveghere video etc iar în aproximativ 1 lună începând de astăzi (începutul lunii septembrie ) primele autobuze să își facă apariția pe străzile Ploieștiului.
Interesantă este schema de culoare aleasă mai exact aceasta va fi galben/albastru reprezentând schema Munincipiului Ploiești.

Sursa (https://www.facebook.com/TransPloiesti/photos/a.492492407446489.123587.249300608432338/2184833584879021/?type=3&theater)

:cheers:
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: tom_sawyer on August 01, 2018, 05:47:59 PM
Conducerea Primăriei Ploieşti a semnat, miercuri, contractul pentru aducerea a 50 de autobuze diesel noi în municipiu, contract care se va întinde pe o perioadă de 24 de luni. Primarul Adrian Dobre a confirmat pentru Telegrama că astăzi a fost semnat acordul-cadru, precizând că, pe baza acestuia, urmează să fie semnate mai multe contracte subsecvente, până în 2020 inclusiv, urmând ca în prima etapă, până la finele acestui an, să ajungă în Ploieşti un lot de 10 autobuze noi.

telegrama.ro (http://www.telegrama.ro/administratie/item/71709-autobuze-noi-ploiesti-primarul-dobre-a-semnat-azi-contractul-cadru.html)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on September 05, 2018, 02:15:24 PM
TCE Ploiești a semnat contractul pentru cititoare de carduri în mijloacele de transport
QuoteDin luna noiembrie, ploieștenii care vor circula cu mijloacele de transport în comun vor putea să își plătească biletul cu ajutorul cardului. TCE a semnat contractul în baza căruia în toate mijloacele de transport în comun vor fi montate câte două cititoare de carduri.
Sursa: Observatorulph.ro (https://www.observatorulph.ro/administratie/99234-tce-ploiesti-a-semnat-contractul-pentru-cititoare-de-carduri-in-mijloacele-de-transport)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: ionutz08 on October 04, 2018, 12:34:22 PM
BMC este o firma cat se poate de turceasca....
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on October 12, 2018, 09:39:11 AM
Noile autobuze pentru Ploiesti
QuoteAstăzi vă prezentăm stadiul celor 10 autobuze EURO BUS Diamond.
Le-am surprins zilele trecute la fabrica din Ciorogârla din județul Ilfov.
In acest moment are loc montarea cabinelor pentru șoferi,a diverselor cablaje,validatoare,camere de luat vederi,echipamente electronice etc.
La sfârșitul lunii acesteia, acestea vor sosi la Ploiești !
Mulțumim pentru poze directorului executiv EURO BUS Diamond.

(https://i.imgur.com/DtuE2Pe.jpg)

(https://i.imgur.com/fNfuejC.jpg)

(https://i.imgur.com/PWqYpYh.jpg)

(https://i.imgur.com/xacOlET.jpg)

(https://i.imgur.com/imvbap6.jpg)

Sursa: FB TransPloiesti
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on November 15, 2018, 10:08:35 PM
Primele 10 autobuze noi comandate de Primărie au sosit la Ploiești
QuotePrimele 10 autobuze noi din lotul de 50, comandate de Primăria Ploiești, au sosit astăzi în oraș. Recepția acestora a avut loc la orele 16.00, în parcarea sediului Primăriei Ploiești.
(https://www.observatorulph.ro/images/2018/WhatsApp_Image_2018-11-15_at_16.34.38_6eb73.jpeg)

(https://www.observatorulph.ro/images/2018/WhatsApp_Image_2018-11-15_at_16.36.24_cfc0e.jpeg)

(https://www.observatorulph.ro/images/2018/WhatsApp_Image_2018-11-15_at_16.36.55_f91b5.jpeg)

(https://www.observatorulph.ro/images/2018/WhatsApp_Image_2018-11-15_at_16.37.36_1bfc0.jpeg)

(https://www.observatorulph.ro/images/2018/WhatsApp_Image_2018-11-15_at_16.43.33_d9ca7.jpeg)

Sursa: Observatorulph.ro (https://www.observatorulph.ro/social/102708-primele-10-autobuze-noi-comandate-de-primarie-au-sosit-la-ploiesti-foto-video)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on December 18, 2018, 01:06:17 PM
QuoteE OFICIAL !
Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat astăzi licitația a 9 autobuze electrice pentru Ploiești de cca. 12 m destinate transportului public urban de călători în relief de şes, 3 staţii de încărcare rapidă și 9 staţii de încărcare lentă !
Conform caietului de scarcini, garanția funcționării autobuzelor electrice: minim 500000 km sau minim 5 ani .

Sursa: FB TransPloiesti
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Harry on December 18, 2018, 02:46:14 PM
^^
Quote from: Harry on December 18, 2018, 11:24:34 AM
Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat licitatia pentru Achiziționarea de 51 autobuze electrice de cca. 12m destinate transportului public urban de călători în relief de şes:

51 autobuze electrice de cca. 12m destinate transportului public urban de călători în relief de şes 15 de staţii de încărcare rapidă 51 de staţii de încărcare lentă

Lotul nr.1: Municipiul Alba Iulia - 13 autobuze electrice de cca. 12 m destinate transportului public urban de călători în relief de şes - 4 staţii de încărcare rapidă - 13 staţii de încărcare lentă
Lotul nr.2: Municipiul Buzău - 9 autobuze electrice de cca. 12 m destinate transportului public urban de călători în relief de şes - 3 staţii de încărcare rapidă - 9 staţii de încărcare lentă
Lotul nr.3: Municipiul Constanţa - 20 autobuze electrice de cca. 12 m destinate transportului public urban de călători în relief de şes - 5 staţii de încărcare rapidă - 20 staţii de încărcare lentă
Lotul nr.4: Municipiul Ploieşti - 9 autobuze electrice de cca. 12 m destinate transportului public urban de călători în relief de şes - 3 staţii de încărcare rapidă 9 staţii de încărcare lentă.

Valoarea estimata fara TVA pentru Municipiul Constanta este de 55 milioane lei.
Conform caietului de sarcini autobuzele vor fi folosite pe liniile: 100 -12 bucati, 100 C -4 bucati, 43M -4 bucati.

Termen limita depunere oferte: 17 ianuarie 2019.
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on January 15, 2019, 04:09:12 PM
Guvernul cumpără 40 de tramvaie pentru Ploiești, Brăila și Galați
QuoteMinisterul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat marți licitația pentru achiziția a 40 de tramvaie destinate transportului public din trei orașe: Ploiești (20), Brăila (10) și Galați (10). Valoarea achiziției este estimată la 320 de milioane de lei (68 milioane de euro), adică 1,7 milioane de euro/bucata.

Tramvaiele trebuie să fie noi, cu o lungime de 18 metri, cu podea 100% coborâtă pe toată suprafața disponibilă pentru pasageri, cu viteza maximă de circulație de 70 km/oră, reglabilă, limitată electronic la 50 km/oră. Durata de viață a tramvaielor trebuie să fie de cel puțin 30 ani (8 ani fără reparații generale), conform Caietului de Sarcini.

De asemenea, tramvaiele trebuie să fie unidirecționale, cu facilități (rampe/rampă) pentru accesul persoanelor cu handicap locomotor și a persoanelor cu mobilitate redusă. Nu sunt acceptate modelele de tramvaie bidirecționale.

Tramvaiele trebuie să aibă minim trei uși duble de serviciu comandate electric comandate electronic și acționate electric, cu lățimea minimă de 1000 mm, pentru urcarea și coborârea călătorilor, accesibile pe partea dreaptă a tramvaiului în direcția de mers.

În plus față de cele trei uși duble, tramvaiele pot avea și uși simple (uși cu o singură foaie), respectiv prima ușă din partea din față lângă cabina vatmanului, respectiv ultima ușă, din partea din spate a tramvaiului lângă postul de conducere suplimentar pentru mersul în spate, ambele variante constructive fiind acceptate de către achizitor.

Tramvaiele trebuie să aibă o capacitate de transport totală de minim 100 locuri, respectiv 6 persoane/m2 (calculate la 0,167 m2/călător în picioare) din care minim 32 pe scaune fixe, nerabatabile, din care minim 6 accesibile din low floor, plus vatmanul. Producătorul poate suplimenta numărul de locuri pentru călători din tramvai prin montarea de scaune rabatabile.

Scaunele pentru călători vor fi singulare și nu de tip banchetă, realizate din material armat cu fibră de sticlă sau mase plastice cu tratament antistatic, vopsea înglobată, proprietăți antigraffiti, antivandalism cu tapițeria rezistentă la uzură și murdărie. Tapițeria trebuie să poată fi schimbată ușor și să fie rezistentă la actele de vandalism.

Tramvaiele trebuie să fie echipate cu instalație de aer condiționat, instalație de încălzire corespunzătoare pentru sezonul rece, instalație de exhaustare a aerului viciat, sistem de numărare a călătorilor, cu instalație audio-video în interior, anunțuri vocale exterioare în stații pentru persoanele cu dizabilități de vedere, instalație electrică a echipamentelor de ticketing, instalație de informare a călătorilor atât la interior cât și la exterior.

Companiile interesate pot depune oferte până pe 27 februarie, potrivit anunțului publicat marți, 15 ianuarie, în sistemul electronic de achiziții publice.

Sursa: economica.net (http://www.economica.net/guvernul-cumpara-40-de-tramvaie-pentru-ploie-ti-braila-i-gala-i_163561.html)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Ionut on January 19, 2019, 03:01:19 PM
MDRAP vrea să cumpere 51 de autobuze electrice în valoare de peste 140 de milioane lei

Astfel, în Alba Iulia MDRAP ar vrea 13 autobuze electrice cu o lungime de aproximativ 12 metri pentru transportul public urban, patru staţii de încărcare rapidă şi 13 staţii de încărcare lentă. Pentru Buzău, MDRAP vrea nouă autobuze electrice, cu aceeaşi lungime, trei staţii de încărcare rapidă şi nouă staţii de încărcare lentă. În Constanţa ar urma să fie cumpărate 20 de autobuze electrice, cinci staţii de încărcare rapidă şi 20 de încărcare lentă. Nu în ultimul rând, ministerul vrea să achizioţioneze pentru Ploieşti încă un lot de nouă autobuze electrice, trei staţii de încărcare rapidă şi nouă staţii de încărcare lentă.

Conform anunţului publicat pe site-ul SEAP-SICAP, termenul limita pana la care pot fi solicita clarificări la documentaţia de atribuire este de 19 zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor. Autobuzele electrice vor fi de tip solo, cu planşeu jos şi vor avea facilităţi pentru accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă (rampă-kneeling).

ZF (https://www.zf.ro/auto/mdrap-vrea-sa-cumpere-51-de-autobuze-electrice-in-valoare-de-peste-140-de-milioane-lei-17845029)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: punmeister on January 22, 2019, 05:37:49 PM
La licitatia asta a fost facuta o contestatie de catre Anadolu Automobil Rom (dealerul autorizat al cehilor de la SOR, pe langa turcii de la Karsan si Isuzu) care a fost admisa de CNSC:
https://forum.metrouusor.com/download/file.php?id=148865
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on March 30, 2019, 10:06:49 PM
QuoteMinisterul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat licitația privind achiziționarea de 20 troleibuze normale de cca.12m, destinate transportului public urban de călători pentru Municipiul Ploiești.
Acestea vor fi împărțite astfel: 9 troleibuze pentru traseul 202, 11 troleibuze pentru traseul 44.

Pret pe bucată: 420.000 de euro fără TVA.

Conform TransPloiești, troleibuzele trebuie să îndeplinească condiții speciale de fiabilitate, securitate, confort, protecție ambientală la nivelul normelor europene actuale și trebuie să asigure o fiabilitate ridicată, o mentenanță scăzută și accesibilitate ușoară la agregate, conform condițiilor specifice de exploatare din orașe.

Specificațiile operaționale ale troleibuzelor vor fi următoarele:
• Durata de funcționare: minim 15 ani;
• Durata de utilizare fără reparație generală: minim 8 ani;

Numărul ușilor de acces pentru călători trebuie să fie de minim 3, situate pe partea dreaptă a troleibuzelor, cu câte 2 foi de uși fiecare, cu funcționare automată și lățime pentru fiecare ușă de minim 1.200 mm.

Scaunele pentru călători, vor fi singulare și nu de tip banchetă și vor fi realizate din material armat cu fibră de sticlă sau mase plastice cu tratament antistatic, vopsea înglobată, proprietăți antigraffiti, antivandalism cu tapițeria rezistentă la uzură și murdărie, uşor lavabilă.

Podeaua troleibuzelor va fi realizată în varianta coborâtă. Nu se admit trepte pe toată suprafața disponibilă pentru călătorii aflați în picioare.
Troleibuzele vor fi prevăzute la ușa a II-a cu o rampă pentru facilitarea accesului persoanelor care se deplasează cu cărucior rulant sau cărucior pentru copii.

Ansamblul de captare a curentului trebuie să fie dotat cu sistem de retragere automată a captatorilor când aceștia se desprind de rețeaua de contact sau au o poziție de funcționare incorectă. Retragerea captatorilor trebuie să poată fi făcută manual și de către conducătorul de troleibuz prin acționarea mecanică a sistemului de trăgătoare automate.

Troleibuzele vor fi prevăzute cu o instalație de supraveghere video la interior și la exterior. Sistemul va cuprinde un număr de minim şapte camere digitale color, cu înregistrare audio, de înaltă rezoluție, tip dom, cu carcasă antivandalism .

Troleibuzele vor fi echipate de către producător cu un sistem pentru internet gratuit Wi-Fi, pentru călători, fiind echipate cu router Wi-Fi separate pentru furnizare de servicii de internet gratuit călătorilor. Cartelele de date vor fi furnizate de utilizator.
Troleibuzele vor fi echipate de către producător cu o instalație electrică de alimentare cu tensiune continuă și stabilizată de +5 V, cu conectori (prize) de tip port USB pentru încărcarea dispozitivelor electronice ale pasagerilor. 
Sursa:Obsevatorulph.ro (https://www.google.com/amp/s/www.observatorulph.ro/administratie/108896-20-de-troleibuze-noi-pentru-ploiesti-ministerul-dezvoltarii-a-lansat-licitatia/amp)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on April 16, 2019, 10:57:53 AM
Alstom şi încă patru firme au depus oferte la licitaţia pentru 51 de autobuze electrice în patru oraşe din România
QuoteMDRAP a primit cinci oferte la licitaţia pentru achiziţia a 51 de autobuze electrice destinate transportului public din patru oraşe.

Cele cinci oferte depuse până la termenul limită din 4 aprilie provin de la:

1. Alstom Transport (Franţa)
2. New Kopel Car Import – Shlomo Motors Ltd (importator israelian al mărcii BYD China)
3. Bozankaya Otomotiv – Sileo Gmbh (Turcia – Germania)
4. Solaris Bus & Coach (Polonia)
5. Sor Libchavy spol. s r.o. (Cehia)

Ofertele urmează să fie evaluate până pe 4 octombrie 2019, conform datelor din platforma de achiziţii publice SICAP.

Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat pe 18 decembrie 2018 licitaţia pentru achiziţia a 51 de autobuze electrice pentru oraşele Alba Iulia (13), Buzău (9), Ploieşti (9) şi Constanţa (20). Valoarea totală a contractului este estimată la 141,37 milioane de lei (30 milioane de euro).

Licitaţia pentru cele 51 de autobuze electrice de circa 12 metri lungime mai include şi 15 de staţii de încărcare rapidă şi 51 de staţii de încărcare lentă.

Aceasta este împărţită în patru loturi:

Lotul 1: Alba Iulia - 13 autobuze electrice - 4 staţii de încărcare rapidă - 13 staţii de încărcare lentă (13,26 mil. lei)

Lotul 2: Buzău - 9 autobuze electrice - 3 staţii de încărcare rapidă - 9 staţii de încărcare lentă (25,12 mil. lei)

Lotul 3: Constanţa - 20 autobuze electrice - 5 staţii de încărcare rapidă - 20 staţii de încărcare lentă (55 mil. lei)

Lotul 4: Ploieşti - 9 autobuze electrice - 3 staţii de încărcare rapidă 9 staţii de încărcare lentă (25,12 mil. lei).

Termenul iniţial până la care companiile interesate puteau depune oferte era 17 ianuarie 2019, însă a fost prelungit până pe 4 aprilie, în urma contestaţiilor.
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on July 02, 2019, 04:44:29 PM
Turcii de la Durmazlar şi Electroputere VFU Paşcani se bat pe al treilea cel mai mare contract de tramvaie din România
QuoteMinisterul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP) a primit două oferte la licitaţia pentru achiziţia a 40 de tramvaie de 18 metri lungime destinate oraşelor Ploieşti, Galaţi şi Brăila.

Cele două oferte au fost depuse de Electroputere VFU Paşcani şi de producătorul din Turcia Durmazlar.

Turcii mai participă şi la licitaţia pentru 100 de tramvaie în Bucureşti, cea mai mare din România, cu o valoare estimată de 845 milioane de lei.

Sursa: Economica.net (https://www.economica.net/turcii-de-la-durmazlar-si-electroputere-vfu-pascani-se-bat-pe-al-treilea-cel-mai-mare-contract-de-tramvaie-din-romania_170801.html)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on January 15, 2020, 05:30:21 PM
Punct si de la capat  :bash:

Guvernul anulează licitația pentru 40 de tramvaie destinate municipiilor Brăila, Galați și Ploiești

QuoteUn an pierdut și două oferte depuse, dar niciuna acceptată. Acesta este ,,bilanțul" licitației demarate în ianuarie 2019 de către Ministerul Dezvoltării, pentru achiziția a 40 de tramvaie destinate municipiilor Brăila, Galați și Ploiești.

Guvernul a anulat procedura de achiziţie a 40 de tramvaie lansată de Ministerul Dezvoltării şi Administraţiei Publice (MDRAP) în Sistemul de Achiziţii Publice – SICAP, împărţită în trei loturi: 10 tramvaie erau destinate Galaţiului, 10 pentru Brăila şi 20 pentru Ploieşti, potrivit atât monitoruldegalati.ro, cât și datelor prezentate în SICAP.

Licitaţia a fost demarată încă din luna ianuarie 2019 şi, după multe amânări, contestaţii, suspendări, tot n-a fost finalizată.

Pe data de 10 ianuarie 2020, în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, a fost publicat Anunţul de atribuire a contractului – rezultatele procedurii de selecţie, în care s eprecizează că cele trei loturi "nu se atribuie" motivat de faptul că "Nu s-au primit oferte sau cereri de participare sau au fost respinse toate", în acest caz fiind vorba de a doua parte: "au fost respinse toate".

Potrivit informaţiilor de pe SICAP, la licitaţie au participat doi competitori: compania turcească Durmazlar Makine SAN. VE TIC A.S. şi Electroputere VFU Paşcani, dar se pare că niciuna dintre companii nu a avut o ofertă convenabilă.

Proiectul este cofinanţat din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014 – 2020.

Sursa: clubferoviar.ro (https://clubferoviar.ro/guvernul-anuleaza-licitatia-pentru-40-de-tramvaie-destinate-municipiilor-braila-galati-si-ploiesti/)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on July 07, 2020, 05:34:29 PM
Polonezii de la Solaris vor livra 20 de troleibuze noi la Ploiești
Quote"E oficial! Astăzi a fost semnat contractul pentru 20 de troleibuze noi. Licitația, organizată de MDRAP, a fost câștigată de compania Solaris Bus & Coach S.A., care ne va furniza 20 de troleibuze noi, cu emisii zero și facilități STI – sisteme inteligente de transport", anunță TransPloiești, forum dedicat transportului public din Ploiești. Ministerul Lucrărilor Publice primise patru oferte la licitația pentru troleibuze destinate orașului Ploiești: 1. Solaris Bus & Coach (Polonia) 2. Bozankaya Otomotiv (Turcia) 3. Asocierea Egnatia Rom - Uzina Electronmas (România - Ucraina) 4. Asocierea Golden Dragon Bus – Xiamen Golden Dragon Bus (China) Valoarea estimată a contractului pentru cele 20 de troleibuze este de 40 de milioane de lei.
Economica.net (https://www.economica.net/polonezii-de-la-solaris-vor-livra-20-de-troleibuze-noi-la-ploiesti_187027.html)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on April 23, 2021, 03:05:36 PM
^
Au inceput sa soseasca:
Primul troleu nou a ajuns la Ploiești. (https://www.observatorulph.ro/administratie/2603876-primul-troleu-nou-a-ajuns-la-ploiesti-este-vopsit-in-culorile-petrolului-foto)
QuoteLa Ploiești a ajuns, vineri, primul troleu dintr-un lot de 20, pe care Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației le-a achiziționat de la firma Solaris Bus&Coach (Polonia). Noul troleu va circula, în probe, pe traseul 202. Imagini la finalul textului.
UPDATE Primarul Andrei Volosevici a declarat că până la sfârșitul lunii mai vor ajunge la Ploiești cinci troleibuze.

Troleibuzul, model Solaris Trollino 12, vopsit în culorile galben-albastre ale Petrolului, are o capacitate de transport de minimum 70 de pasageri, din care 30 de locuri pe scaun.

,,La Ploiești a ajuns primul troleu, dintr-o serie de 20 care ar urma să ajungă la sfârșitul lunii iunie, cel târziu în luna iulie. Primul troleu, dintr-un lot de 20 care ar urma să ajungă la Ploiești, va circula pe traseul 202", a precizat Nicolae Alexandri, directorul SC TCE Ploiești.

Troleibuzele sunt dotate cu sistem de climatizare și au sistem de supraveghere video, dar și sistem automat de taxare și computer gestiune management trafic.

Totodată, noile trolee au sistem de informare a pasagerilor și tracking GPS.
(https://www.observatorulph.ro/wp-content/uploads/2021/04/troleu.jpg)
(https://www.observatorulph.ro/wp-content/uploads/2021/04/troleu-4.jpg)
(https://scontent.fotp1-2.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/176967646_4479040355458321_4518559196757521680_n.jpg?_nc_cat=103&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=wb6BzIHVZogAX9OYLuT&_nc_ht=scontent.fotp1-2.fna&oh=4de4a8f1aa70a5704bcfbbf03050b67e&oe=60A74C96)
(https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/175729827_4479040652124958_7550096077547473709_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=kCyfu2DiA5YAX9Jg5Md&_nc_ht=scontent.fotp1-1.fna&oh=5667118ce951c36d29db765b2c40362b&oe=60A9542F)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Leo-Ph on April 23, 2021, 05:56:08 PM
Doamne ajuta !..si pe FC Petrolul  :D
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: liviu09 on December 09, 2021, 05:05:41 PM
Alexandri Nicolae, susține că se așteaptă ca până la jumătatea anului viitor la Ploiești să sosească și primele tramvaie noi achiziționate tot de Guvernul României. Asta în condițiile în care licitația organizată de Ministerul Dezvoltării a fost câștigată de compania Bozankaya A.Ş. din Turcia.

SURSA: https://republikanews.ro/anunt-important-al-conducerii-tce-ploiesti-cand-vom-circula-cu-primul-tramvai-bozankaya/
(Stirea este din Octombrie)
Producatorul a livrat deja in Timisoara si Iasi.

(https://i.imgur.com/yNEn2g5.jpg)

(https://i.imgur.com/MPgeIIeh.jpg) (https://i.imgur.com/MPgeIIe.jpg)

Powered by API/PUM imgur uploader (https://proinfrastructura.ro/poze.html)
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: razvan96 on December 09, 2021, 06:06:33 PM
Intre timp a fost admisa o contestație PESA si se reevalueaza oferta Bozankaya.
Title: Re: [PH] Transportul public in Ploiesti
Post by: Dan_s on January 06, 2022, 12:56:48 PM
Quote⚡️Primul autobuz electric destinat orașului Ploiești este planificat să ajungă în luna Iunie a acestui an!⚡️
🚌 Amintim că Primăria Muncipiului Ploiești a demarat o licitație pentru 9 autobuze electrice destinate traseului 2.🚌
Firma câștigătoare este SOR Libchavy spol s.r.o. Cehia cu modelul NS 12 electric.
🔌Totodată, 3 stații de încărcare rapidă (montate la terminal) și 9 stații de încărcare lentă (montate în garaj) sunt planificate pentru livrare și montaj între lunile Aprilie și Mai.🔌
Sursa: FB TransPloiesti (https://www.facebook.com/TransPloiesti/)