[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

KenyaSong

^^ Susţin, deşi postul e probabil deja off-topic.

În sensul ăsta apreciez colegii de la metrouusor care insistă foarte mult pe chestiile de limbă.

medicul de garda

Quote from: aqualung on December 13, 2017, 06:15:59 PM
Subscriu în întregime, dar nu pot să nu remarc că această argumentație vine într-un post scris tot fără diacritice. Lipsa diacriticelor e o chestie culturală, schimbarea trebuie făcută, dar ca să aibă loc, trebuie să începem de undeva. Și cel mai bun loc e să începem cu noi înșine. Dacă mereu așteptăm să o facă alții, n-o să se facă niciodată.

Eram sigur ca o sa zica cineva asta.  :p Da, sunt de acord, dar e mai greu sa scrii cu diacritice pe tastatura, dupa ani intregi in care nu au facut-o. Mai ales in ziua de azi, cand esti pe mobil. Dar daca trebuie, le folosesc, toate lucrarile mele stiintifice sunt scrise conform standardelor, cu diacritice cu tot.

Totusi, aia de la M5 sunt platiti ca sa faca asta, sunt mai mult oameni care se ocupa si au avut tot timpul din lume ca sa realizeze indicatoarele alea. Una e un forum, alta e o instituie oficiala sau un sistem de transport la care au acces milioane de oameni. Inclusiv straini, care poate nu inteleg de ce acelasi nume sau obiect intr-un loc are caciucitele alea ciudate, in altul nu...
Trust me, I'm an east-european doctor!

Ionut

Astazi am avut inca un maraton de vreo 5 ore pe santierul M5! Am vizitat restul de statii (Orizont, Romancierilor, Brancusi si Raul Doamnei). O sa dau informatii la fiecare set de poze, ca de obicei. Update-ul este lung, am facut peste 400 de poze.

Multumim Metrorex pentru rabdare, pentru explicatii si pentru transparenta! De data asta am avut o scurta intalnire si cu reprezentantii constructorului (Astaldi). Am schimbat cateva impresii si i-am intrebat doua lucruri: cum stau cu banii si daca din punctul lor de vedere putem circula la final de 2018. Stau bine cu banii, diferenta dintre fizic si financiar nu este mare. Sunt destul de relaxati cu banii. Si ei zic ca, din punctul lor de vedere, este fezabila deschiderea in 2018. Daca, daca, daca. Daca se rezolva cu semnalizarea/automatizarea (licitatie). Daca se rezolva cu alte aspecte birocratice. Dpdv constructiv, se pare ca ar fi posibila deschiderea (pozitia constructorului).

Eu ce sa zic. Nu ma pronunt. Astept vizita din februarie.

Mi s-a promis ca in februarie termina in mare parte structura la Raul Doamnei (ultimele seturi de poze, veti vedea). Tot atunci am programat, de principiu, urmatoarea vizita pe santier. Vom merge cam din 2 in 2 luni.

Mi s-a promis ca suntem bineveniti la Metrorex si in birou... sa avem timp sa discutam despre licitatii, birocratie, probleme, continuarea spre Iancului, ce vrem noi. Facem frumos cerere, cu agenda, programam din timp si discutam. Civilizata atitudine, eu trag speranta ca se vor tine de cuvant.

Programul de Sarbatori? Constructorul se intoarce pe 8 ianuarie. Cei de la Metrorex vin la birou pe 3 ianuarie. In ianuarie vreau sa mergem la intalnire de birou sa discutam. Pana atunci avem timp sa ne gandim la intrebari si sa dezbatem. :)

Urmeaza noianul de poze...

Multumim inca o data atat celor de la Metrorex, cat si constructorului! De data asta am avut si constructorul (la organizare, scurta discutie si ample discutii in statia Raul Doamnei, veti vedea explicatii la setul de poze).

:cheers:

Ionut

Astazi am vizitat, in ordine, statiile ramase restante: prima data am fost la Orizont, apoi Romancierilor, apoi Brancusi iar la final am ajuns la Raul Doamnei.

Incepem cu statia Orizont!
Acces in statie si detalii diverse...



















Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

In statia Orizont, pe firul spre Valea Ialomitei/Raul Doamnei se lucra la armare pentru turnarea caii de rulare. Se vad muncitorii care armau de zor.







Detaliu distantier, fixeaza sina pana cand si in timp ce se toarna calea de rulare.

Ionut

Sa nu uit, detaliu important.
Mi s-a spus ca instalarea sinei este undeva la 20% (estimare!) pe tot tronsonul.

Se armeaza, se pregateste zona pentru turnare cale de rulare. Este zona peronului si zona de tunel din apropierea peronului, spre Valea Ialomitei/Raul Doamnei.

Spre Valea Ialomitei.


Spre Valea Ialomitei.


Spre peron/statie Orizont.


Spre peron/statie Orizont.


Spre peron/statie Orizont.


Spre peron/statie Orizont.


Spre Valea Ialomitei.


Detaliu element de fixare a liniei (temporar, pana la betonare).


Spre Valea Ialomitei.

Ionut

#801
Mergem pe celalalt fir, pe cel care vine dinspre Valea Ialomitei si intra in statia Orizont.

Vedere spre Valea Ialomitei, firul care VINE spre Orizont.










In capatul peronului/statiei, vedere spre Valea Ialomitei.


In capatul peronului/statiei, vedere spre Valea Ialomitei (firul spre VI).


Vedere din capatul peronului spre peron/statie. Pe firul care VINE de la Valea Ialomitei.


Vedere din capatul peronului spre peron/statie. Pe firul care VINE de la Valea Ialomitei.


Vedere din capatul peronului spre peron/statie. Pe firul care VINE de la Valea Ialomitei.

Ionut

Tot statia Orizont. Diverse detalii, diverse cadre, diverse unghiuri si elemente. :)
























Ionut

Inca doua cadre cu muncitorii care armeaza linia pentru betonarea caii de rulare. Este firul spre Valea Ialomitei/Raul Doamnei.




Ionut

Cateva detalii tavan/plafon dintr-o zona de acces.

Detalii tavan/plafon.


Detalii tavan/plafon.


Detalii tavan/plafon.


Zona acces. Se vede linia unde se face accesul (linia turnichetilor).


Zona acces. Se vede linia unde se face accesul (linia turnichetilor).

Ionut

Ultimul set de la statia Orizont...

Din centrala de ventilatie a statiei Orizont.


Din centrala de ventilatie a statiei Orizont.


Spatii tehnice...


Spatii tehnice...


Spatii tehnice...

Ionut

Ne mutam la statia Romancierilor! Aici avem culoarea visinie pentru finisaje. :)
Incepem cu o zona de acces in statie.

Acces in statie.




Acces... in stanga este casa. In fata este singurul acces ramas in urma in aceasta statie.


Casa de bilete.


Poza in sens invers, spre acces, de unde am venit.


Acces spre peron...

Ionut

Doua detalii..

Niste planuri. Peretii sunt plini de astfel de planuri.


Un singur cadru dintr-o zona tehnica. Aceleasi coridoare lungi cu multe incaperi.

Ionut

Transformator in statia Romancierilor. Diverse detalii...












Ionut

In continuare diverse detalii si cadre generale cu statia.