News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

District EA

#1995
Este cumva operational trenul de teste Alstom pentru ERTMS/ETCS nivel 2?

mr.L

Nu, dar nici nu cred că procentul ala lipsa constă dintr-un tren.
Intrebarea mea nu numai ca a fost retorica, chiar continea si un raspuns.

dorum

Tunel Danes, la intrarea dinspre Medias

... urmeaza mai multe...


dorum

Tunel Sighisoara

vedere spre Sighisoara











Vedere spre Danes






dorum


dorum

Vedere spre Sighisoara (portal intrare dinspre Medias)





MULTUMIRI din partea API pt cei implicati in asigurarea accesului: CFR Infra si AZVI-FCC
MULTUMIRI pentru amabilitate si disponibilitate intr-o zi de sambata!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Andi

Multumim, felicitari pt postare!

Cred ca anul viitor vom avea sanse sa circulam pe noul traseu, daca nu la vara macar de la noul mers 2017-2018 :)
La podul peste Tarnava s-a mai lucrat ceva?

Phenol


Teo

Am vrut sa intreb, pe lotul Swietelsky, de ce sunt mai toate camioanele cu insemne Euroconstruct? Utilajele strict feroviare sunt proprii. E subcontractor sau le inchiriaza? E un pod in zona Tartaria unde se lucra si vineri noaptea, la reflectoare.

dorum


Phenol

Quote from: Teo on November 19, 2016, 08:04:22 PM
Am vrut sa intreb, pe lotul Swietelsky, de ce sunt mai toate camioanele cu insemne Euroconstruct? Utilajele strict feroviare sunt proprii. E subcontractor sau le inchiriaza? E un pod in zona Tartaria unde se lucra si vineri noaptea, la reflectoare.

Tronsonul respectiv a fost castigat de consortiul: Swietelsky – Strabag – Alstom – Arcada – Euro Construct – Transferoviar Grup; adica si ei fac parte din constructori.

Comunicatul CFR din 2013:link

Pe de alta parte, in opinia mea portiunea aceea (Blandiana - Sibot) este urmatoarea care va fi dat circulatiei pe linie noua. Asta intre Blandiana si Sibot fiind gata de la Sibot pana la Halta Tartaria.


DSCF9422
by Lucrari Feroviare, on Flickr

Curba aceea trebuie indulcit, aici insa este si un pod care ar trebuii terminat cat mai repede. Vestea ca se lucreaza si noaptea ma surprinde dar felicit perseverenta. (poza e din 15 oct.)

alinuttt

API multumim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nenea_hartia


TibiV

Quote from: Phenol on November 19, 2016, 08:19:32 PM
(poza e din 15 oct.)

Mi se pare rusinos ca dupa atatia ani inca exista zone pe care nu avem terminat (nu "la gata", dar macar la nivel de sine pe pozitie !) nici macar un fir din cele doua.   >:(
Si nu este vorba de mega-poduri sau tunele...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)