Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

luc

Aici ar trebui discutat nod A10-A3 vs A10-A1. De ce se poate intr-un caz? Ce spune legea?

alecu26

Cred ca de multe ori contează și cum pui problema. Când faci economii evidente și propui o soluție mai proasta .dar spui ca de fapt soluția ta e mai buna și CNADNR sa zică mersi....ba mai mult. ..pui un senator sa facă lobby...și CNADNR  a văzut roșu în fata ochilor.
De ce sa putut la porr: sa evitat un mare și arheologic cu întârzierile aferente plus demolarea unei părți din noul centru logistic kaufland.  În plus aparent soluția propusa de porr pare chiar mai scumpa.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Daca e asa cum spui tu, atunci CNADNR merita un rand de aplauze. Astfel de decizii vrem de la ei: responsabile, inteligente. Nu trebuie sa se lase intimidati si chiar e indicat sa isi arate coltii in astfel de situatie, dar in acelasi timp recunosc o solutie superioara fata de cea din SF, care rezolva multe probleme ce s-ar fi putut ivi.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on December 21, 2015, 10:21:56 PM
Atunci as prefera sa fie reziliat contractul maine.
.....
Mai bine pierdem acum 6-12 luni pe un singur lot, decat in urmatorii ani pe mai multe.

+1
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Astazi am incercat sa ridicam drona la Turda in zona nodului A10-A3 insa conditiile meteo au facut imposibil acest lucru. (puteti compara vremea de aici cu cea surprinsa azi de colegii de la Tm pe A1)
Ne-am rezumat la un scurt reportaj de la viaductul cel mare (dincolo de dealul Turda ) si pana in nod.

Zona viaductului


Au inceput sa realizeze conurile




Si santurile de scurgere sunt gata ( Salinii se aude? )







Sus pe terasament intre viaduct si zona unde s-a relocat DN-ul








Continuam spre zona relocarii DN-ului












Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Continuam spre nod
Supratraversarea din spate de la Kaufland




Spre A3, un podet finalizat



Sus pe terasament in zona desprinderii bretelelor ( latime impresionanta acolo)




Breteaua spre Tg Mures (lucrarile sunt proaspat realizate, probabil in urma cu cateva zile)












Breteaua ce vine dinspre TgMures






In stanga prin ceata se desprinde si breteaua dinspre Cluj (neexecutata, doar un podet de tabla exista pozitionat )


La intoarcere viaductul dinainte de dealul turda unde se va reloca un drum local







Cam atat pe A10, constructorul e in vacanta.

Am continuat spre Gilau pt a incerca un zbor peste lotul UMB insa conditiile meteo au fost asemanatoare si nu a fost posibil zborul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

ciprebbe, multumim !
Chiar si cu vremea mohorata, imaginile te fac sa zambesti... :)
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Stefan01

Multumesc, ciprebbe, pentru efortul de a ne tine informati ! :)

Denis

Hai ca se poate!!  :D La meteo au spus ca aceasta iarna va fi calduroasa...au toate sansele sa se lucreze si in ianuarie si februarie la foc continuu O:-) Multumim pentru efort!

Nelu63

Multumesc, ciprebbe, pentru efortul tau , pacat ca nu tea ajutat si vremea! :gj:

elion


rocklee

la multi ani eliona   :cheers: :dunce:...are ceva prin desaga mos ajun ... :o

johnny348

LA MULTI ANI tuturor...
Pe lotul 1 Pizzarotti ne-a dus cu presul un an de zile (ca sa-si termine lucrul la calea ferata).
Au lucrat doar in stanga si in dreapta DN1 cateva sute de metri...
cu zoom
[/URL][/img]
fara zoom

In spatele mormanului de pamant ce se vede in fundal ... o livada cu gard.

traversarea raului Sebes....cativa tarusi...

viaduct peste doua strazi in Oarda de Sus... nimic
traversarea raului Mures...nimic
nod Alba Iulia Sud...nimic
traversarea raului Ampoi...doar un pasaj si un podet de tabla(nu au legatura cu podul peste Ampoi)


S-a mai lucrat de o parte si de alta a DJ107 cat se vede de la sosea(un morman de pamant si cateva podete de tabla)
viaduct calea ferata si nod Alba Iulia Nord...nimic.
Sa nu mai vorbim de nodul A1-A10 unde au doua supratraversari peste A1(un combinata cu calea ferata), supratraversare DN1 si pod peste raul Sebes.
Va las pe voi sa judecati de cat timp au nevoie sa finalizeze lotul daca in 8 luni de zile au facut un pasaj (mic), cateva podete de tabla si decopertare pe 4-5 km.
E drept ... au facut o gramada de grinzi.




adiarc

La nodul A1-A10, inca nu au ajuns la o înțelegere cu CNADNR.....pana n-o fac,nu vor lucra nici in rest pt.ca e posibil sa se rezilieze....oricare ar fii soluția,ar fii bine sa urgenteze.....in caz de reziliere,adio lucrat in 2016 ( lucrari de amploare )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Decat sa accepte santajul, mai bine reziliaza!

In felul acesta se va trage un semnal de alarma, care, alaturi de cel ce tb dat lui IMBECILIO, ii va face pe constructori sa liciteze cum trebuie.

Vreau sa vad si penalitati pentru intarziere! Suntem la inceput de exercitiu financiar, in an electoral, cu fonduri putine alocate, asa ca oricum anul este pierdut pe jumatate.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024