Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 40 Guests are viewing this topic.

alecu26

Cred ca eu am zis Roklee. Avem gabaritul drumului National de minim 4.5 metri. Plus inaltimea constructiva a podului CF de minim 1 metru. Plus gabaritul CF, care teoretic e minim 7.5, dar probabil se poate obtine derogare si la 7 metri. Plus ca din ce se vede in pozele tale, radierele sunt undeva mult sub nivelul DN-ului...de aici si nevoia de perete de sustinere din palplanse.

Sunt curios daca vor face turnarea dintr-o singura etapa.
Drumurile noastre POATE;

Horațiu 87

FORZA UMB  8) 8)

Autostrada Lugoj – Deva: peste 500 de muncitori au fost mobilizaţi pe Lotul IV, pentru a creşte ritmul lucrărilor

Peste 500 de muncitori au fost mobilizaţi în ultimele zile pe şantierul Lotului IV din viitoarea Autostradă Lugoj – Deva, pentru ca lucrările să se desfăşoare într-un ritm alert, potrivit Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara. Ritmul în care au loc lucrările pe cele trei tronsoane aflate în şantier din Autostrada Lugoj – Deva a crescut în ultimele zile, susţin reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara. Cei mai mulţi muncitori sunt mobilizaţi pe şantierul lotului IV, între Deva (Şoimuş) şi Gurasada. ,,Peste 530 de oameni au lucrat zilele acestea la şantierul de pe Lotul IV, A1 Lugoj-Deva. Lucrările executate s-au axat pe infrastructura pasajelor din zonele Şoimuş şi Mintia, lucrări la terasamente, săpături, ziduri de sprijin, precum şi operaţiuni de relocare a conductelor de la Complexul Energetic Hunedoara, din zona Mintia", a anunţat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara, pe pagina oficială de Facebook. Pe Lotul al III-lea al viitoarei autostrăzi, lucrările s-au concentrat în zona nodului rutier de la Dobra, a informat DRDP Timişoara. Şi aici, câteva sute de muncitori au fost implicaţi în proiect. Pe Lotul al II-lea, antreprenorul a mobilizat circa 150 de muncitori. ,,Antreprenorul execută în continuare lucrări în zona adiacentă Lotului II, A1 Lugoj - Deva. În aceste zile au fost efectuate consolidări la taluzuri, s-au ridicat zidurile pentru clădirea aferentă viitorului spaţiu de servicii de pe Calea 2, s-au făcut lucrări de hidroizolaţie a podului peste Bega şi s-au realizat căile de acces din DN68 A în viitorul Centru de Întreţinere şi Coordonare din nodul Margina", a informat Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara. Proiectele de construcţie ale Loturilor II, III şi IV din Autostrada Lugoj - Deva au demarat în 27 noiembrie 2013, potrivit CNADNR, şi aveau ca termen de finalizare 27 mai 2016. Din cauza întârzierilor, proiectele au fost fazate, pentru a putea primi finanţare, prin Programul Operaţional Sectorial. În martie, circa 16 kilometri din Lotul al II-lea al autostrăzii au fost deschişi. Potrivit celor mai recente informări ale reprezentanţilor Ministerului Transporturilor, în acest an vor fi finalizate lucrările la autostradă, cu excepţia unei porţiuni din Lotul al III-lea, unde vor fi construite ecoducte.

http://adevarul.ro/locale/hunedoara/autostrada-lugoj-deva-500-muncitori-fost-mobilizati-lotul-iv-creste-ritmul-lucrarilor-1_59185c735ab6550cb81803dc/index.html


TibiV

Super pozele DRDP Timisoara...

Doar ca au amestecat la greu nodul Soimus, Ecoductul, "dealul cu lilieci", pasajele de la Mintia...
Noroc ca rocklee ne-a facut sa le stim "pe de rost"... ;)

Cat despre presa locala... Mi se pare greu de crezut ca angajatii "Adevarul" de la Hunedoara pot scrie asa ceva: "Cei mai mulţi muncitori sunt mobilizaţi pe şantierul lotului IV, între Deva (Şoimuş) şi Gurasada."

Intelegeam daca scria ala de la Bucuresti, dar sa fii din Hunedoara si sa scrii asta...
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

laszlo.robert

Entuziasmant desfasurarea de forte.Totusi ce au de gind pe sectiunea E din lotul II ?.Dupa variatiile lui Cuc debleu/tunel s-a relasat eterna liniste.Din pacate ,dupa finalizarea loturilor 3-4,pe Dn intre Holdea si Marginea adevarata "Moartea din Carpati "va fii sectorul respectiv ,detronindul pe Morosanu (K1) ☹.

ddfab

poate cineva posta fotografiile de pe facebook? nu toti le putem vedea. merci. dam si noi o :cheers:

Ionut

^ Multe din pozele din acel album sunt vechi si foarte vechi (unele din august 2016).
Pun eu mai jos pozele noi, cele din 28 aprilie, respectiv 15 mai.

Pozele din 28 aprilie:




















^ Toate sunt de pe lotul 4 (UMB).

Ionut

Pozele din 15 mai (tot lot UMB):


















Quest

Quote from: TibiV on May 16, 2017, 12:18:32 AM
(...)
Mi se pare greu de crezut ca angajatii "Adevarul" de la Hunedoara pot scrie asa ceva: "Cei mai mulţi muncitori sunt mobilizaţi pe şantierul lotului IV, între Deva (Şoimuş) şi Gurasada."

Intelegeam daca scria ala de la Bucuresti, dar sa fii din Hunedoara si sa scrii asta...
:lol:

Nu e chiar gresita exprimarea. Hunedorenii ii spun acelei zone Gurasada, dupa localitatea cea mai relevanta din zona. Localnicii unei zone au tendinta de-a defini mai exact o locatie geografica, spre deosebire de presa centrala sau a altor zone. In cazul de fata presa centrala ia drept reper Ilia, orasul cel mai apropiat.
Daca vrei sa fii foarte precis in exprimare, atunci Gothatea ar trebui sa fie localitatea mentionata, caci ea este cea mai apropiata.
Common sense will get you far !

rocklee

#34209
duminica am fost la o iesire in cateva pucte fierbinti ....pe lotul 3 LD ...nodul ilia grind si holdea ....unde am facut cteva poze si am baut o ...CAFEA ...la aier curat  :)...

dar am fost profund dezamagit ce am vazut ...la nodul grind si nodul ilia ....lucrarile sunt cam in acelasi stadiu de la ultima vizita ..de  acum o luna   :(

incepem cu nodul holdea unde ...se pregatesc sa sape  piloti forati de la ''pilonul'' central al viitorului pasaj al dnului deviat ..plus cateva ''zgarmaneli ''in zona ...in rest nimic nou .. :)



rocklee

#34210
citeva sapaturi din zona nodului ...au inceput sa sape mai adnc in dalma de linga dn 68 ..zona holdea de unde au luat pamant de umplutura ...pentru terasament ...


au defrisat si au curatat terenul in zona vitoarei devieri

aici mi-am baut cafeaua ...si dupa ce am terminat-o m-am indreptat spre nodul grind ...cu o oprire la spatile de servici ..


rocklee

#34212
de la spatile de servici m-am oprit la nodul grind ....unde am fost profund dezamagit ...de stadiul lucrarilor ...

rocklee

de la nodul grind mergem la nodul ilia ...aici la fel au scos acel podet indoit .....si cam atata restul pauza ... :(
cateva imagini de pe pasjul dn7 ...



imagini din zona terasmentului surpat si podetul indoit ...


partea carea fost excavata sa adus niste piatra sparta si cam atat ..


Quest

La Holdea ma mira pozitia acelei foreze, nu e pe aliniamentul dintre cele 2 culei, ci mai in amonte catre Cosevita. Deci nu foreaza ptr viitorii piloti dintre deschiderea 1-2 sau 2-3. Ceva investigatie geo ?
Common sense will get you far !